男仔都有 G 點高潮?

相信大家都知道女生嘅陰蒂非常敏感,陰道入面嘅 G 點都係女生嘅敏感點之一,適當刺激,好容易快速高潮。唔講唔知,原來男仔除咗射精係高潮外,仲可以刺激男仔各種不同嘅敏感點,好容易令到男仔唔射精都會特別興奮同高潮!其實男仔係冇 G 點,佢哋嘅高潮點叫 P 點,即係前列腺位置。以下分別講解一下男性嘅敏感點。

1. 尿道口(馬眼)

尿道口(馬眼)

女仔幫男仔口交時,用舌頭輕輕咁舔呢個位置,相信好多男仔都會好意外咁覺得興奮。而男仔打飛機嗰陣,用手指輕輕摔下,都會有意想不到嘅感覺。但前提係,呢個係比較脆弱的部位,記得要好輕手咁觸碰。

2. 冠狀溝

冠狀溝

冠狀溝係男性陰莖下的圈圈,通常係要反開包皮先會見到,係男性最敏感的部位之一,持續刺激呢個位置,好容易會高潮同射精。而喺性愛抽插過程中,呢個位置受到陰道嘅壓迫而會高潮同射精。

3. 包皮繫帶

包皮繫帶

包皮繫帶指龜頭下方連結龜頭同包皮的軟組織,呢度有大量小血管同陰莖背神經組織,都係特別敏感嘅。

4. 會陰

會陰

會陰喺睪丸同肛門中間,男性高潮時,會陰肌肉會強烈收縮,然後就會射精。愛撫的時後,輕輕按摩會陰肌肉,有助提升勃起的硬度。

5. 睪丸

睪丸

睪丸同陰莖一樣,唔使講都知道係男性敏感點之一。因為睪丸極度脆弱,只要大力少少,男性都會覺得非常痛。呢個位置由於極度敏感,需要好好保護。較早前寫過一篇關於『如何保護睪丸-蛋蛋的健康』,體驗刺激的同時亦需要保護蛋蛋。

6. 前列腺(P點)

前列腺(P點)

男仔射精除咗刺激陰莖外,刺激前列腺一樣可以令男仔射精。前列腺喺肛門入面,想要刺激呢個位置,男性須要少少向前傾,然後用手指深入兩節就會掂到好似小栗子嘅物體,用畫圈的方式愛撫,聽講會比陰莖射精更為刺激!

想要體驗比陰莖射精更刺激的前列腺高潮,必備最重要的物品 —— 潤滑液,分為水性、油性同矽性潤滑液,亦有肛門專用的潤滑液同肛門鬆弛噴霧。除咗潤滑液外,仲可以玩埋前列腺震動器,一齊嚟體驗下陰莖射精以外嘅高潮啦!