睪丸,係男性最重要的器官之一,點樣好好咁保護睪丸免受傷害都係一種學問。睪丸的用處係製造性荷爾蒙及精子的性腺,由發育成熟開始,睪丸會不斷製造精子和分泌性荷爾蒙,呢種能力會隨年齡增長而減弱,但可以持續到老年先完全停止。即係冇咗佢就唔係男人啦!咁到底日常應該要點樣保護蛋蛋呢?快啲睇落去然後記住佢!

選擇寬鬆的內褲同面褲

.選擇寬鬆的內褲同面褲

陰囊皮膚遇冷收縮,遇熱就鬆弛,讓蛋蛋有一定的活動空間,長期著住緊身褲會限制睪丸嘅活動,而且緊身褲同陰囊緊貼,影響陰囊局部溫度,不利睪丸生產精子的功能。

唔好令睪丸處於高溫的狀態

唔好令睪丸處於高溫的狀態

由於睪丸對溫度非常敏感,蛋蛋的生長環境唔需要太高的溫度,蛋蛋有自我調節功能可以令自己處於相對舒適的環境。蛋蛋的溫度會比人體體溫低 2 度左右,超過 37 度可能會做成損害,影響到製造精子的細胞。

幫睪丸按摩

幫睪丸按摩

每日臨睡前,用手輕輕握住蛋蛋,反覆咁按壓放鬆,按 20 次左右。不單止可以促進蛋蛋的血液循環,亦都檢查到蛋蛋會唔會痛,如果出現問題就要及時去睇醫生檢查。

多食含維他命C的食物

多食含維他命C的食物

維他命 C 可以幫助抵抗細菌,提高自身免疫力。對於蛋蛋的保養有良好的促進作用。盡量唔好盲目食用補品,無論係藥物進補定係食療進補,過多的補品最終可能會對人體產生反作用。

有問題時記得就醫

有問題時記得就醫

當蛋蛋出現疾病的時侯,就須要及時進行治療,千祈唔好怕尷尬唔去睇醫生而令蛋蛋病情加重,愈早就醫就愈容易治療成功。