潤滑液知多啲

喺兩性關係中,最怕就係一個「乾」字,一個人的乾澀,兩個人的痛苦,活塞運動變咗硬塞運動。為了解決呢個問題,就出現咗人體潤滑液:輕輕一抹,男仔進入順暢、女仔摩擦唔痛。不過潤滑液用喺最脆弱嘅私密地方,難怪有人會擔心使用不當引起更大嘅問題。

情趣潤滑液的分類

水性潤滑液

先講講市面上的情趣潤滑液大致分三類:水性、油性及矽性。

水性潤滑液:主要成份係水、甘油、香料等等。 優點:水溶性,身體接受性強;可以同安全套及情趣玩具一同使用;容易清洗,唔會有油膩感。

缺點:由於係水溶性,超容易揮發同被皮膚吸收,可能會喺做愛過程揮發同吸收晒,需要再補充潤滑液。

油性潤滑液:主要成份係礦物油或植物性油。 優點:超持久,抹一次可以用到天長地久。 缺點:超難清洗,會有油膩的感覺;唔可以同乳膠產品一齊使用(例如安全套),因為會比油性物質溶解。

矽性潤滑液:主要成份係矽靈。優點:潤滑度比水性高,唔含水份,唔容易揮發;可以同安全套一同使用。缺點:較難清洗;會損害矽膠產品,唔可以和情趣玩具一同使用。

而安全套上的潤滑液,大部份都係矽性潤滑液,比較推薦用矽性潤滑液的情況,就係肛交時使用,因為矽性潤滑液夠潤滑,夠持久!至於旁門左道嘅潤滑方法,例如用食用油、沐浴露、BB 油等就非常唔推薦,用喺私處入面都係用番專門嘅人體潤滑液啦!

矽性潤滑液

用潤滑劑會有刺痛感?

用潤滑劑會有刺痛感?

雖然潤滑劑咁正,但唔係每個人都會有良好嘅體驗。之前有個客人同我哋反映,用咗潤滑液會有火辣辣的感覺,嚇得佢即刻唔敢用。 一般嚟講,如果用咗潤滑劑會有刺痛感,可能係呢幾個原因引起:

1)唔係使用專門嘅人體潤滑劑:產品成份不明,好容易令到陰道出現過敏的情況

2)潤滑劑過期:成份可能變質,令到陰道出現不適

3)用咗熱感潤滑劑:對於第一次使用的朋友們可能會唔習慣

4)過敏體質:身體對潤滑劑的成份過敏(例如甘油)

用潤滑液感到不適?

潤滑液感到不適

無論出現邊種不適,都建議即刻停用,並且用清水沖洗私處,如果持續不適,請及時就醫。想要好的體驗,就要注意以下幾點:用咗潤滑液並唔係一勞永逸,使用不當不單止唔能夠助興,仲會敗性,影響健康。請在選擇和使用潤滑液的時候注意以下事項。

愈天然愈好

愈天然愈好

1)愈天然愈好:第一次使用潤滑液,唔建議使用有味道同其他功效的潤滑液,裡面添加咗其他成份可能成為過敏源。或者用我地「晴趣屋」賣緊嘅天然潤滑液品牌「HOT BIO」,除咗係純素外,連產品包裝都可以循環再用!

2)係保質期內使用:使用的時候,要確保未過期,一般情況下,潤滑液的有效期係由生產日期起 3-5 年,開封後就建議最好半年內用晒。過咗保質期後,成份可能變質,有機會會引起過敏反應。

3)使用前請先做過敏測試:就好似染髮劑咁,使用前最好用喺皮膚上做過敏測試,冇任何過敏反應先正常使用。

4)唔好用其他物品代替潤滑液:當慾火焚身,身邊又冇潤滑液咁點算?呢個時侯就會有好多人搵代替品例如凡士林、沐浴露等等,緩解燃眉之急,但就會為健康留低隱患。呢類產品一般都用囍皮膚表面,如果用喺私密處,有機會令到女性脆弱嘅陰道過敏,男性尿道口不適!如果唔想之後留有隱患,最好都係使用番專門嘅人體潤滑液。使用潤滑液之前,唔能夠只顧住自己,一定要雙方都溝通好,先會達到最佳效果。