改善硬度同持久力

硬度唔夠真係令人煩惱,但係並非無法改善,首先要勇敢正確咁去面對佢!冇足夠嘅知識,或者選擇逃避,呢個先係無法改善嘅真正原因!如果男性時間太短,一方面無法令女性得到應有的滿足,亦有可能令女性不滿,引致關係破裂,一眾男士們一定要適當咁進行訓練!

點解我唔夠硬

點解我唔夠硬

硬度唔夠看似係一種生理現象,但原來並唔一定同身體有關。例如偉哥,有人食咗有用,唔食就冇用,或者會出現愈食愈焦慮,反而點食都冇用。或者其它壯陽藥,每一種都有不同嘅副作用,始終都唔能夠徹底解決問題。首先理解一下硬度,「硬係一種當下身體的狀態,硬係一種對情慾的有效回應,硬係一種健康生活態度影響下嘅結果。」 咁即係,身體狀況能夠影響硬度,所以偶然唔硬都係正常。當身心無法投入到當下的互動,性慾不振,就容易先硬後軟,或戴套後即軟的情況。而且硬度涉及身體質素、抗壓性、再次勃起的技巧等。大約有三成的問題,係同伴侶嘅態度有關。硬其實係一個男性身心狀態平衡嘅自然狀態,呢個亦係點解冇最有效解決辦法嘅原因。

PC肌訓練

PC肌訓練

提升硬度的方法之 - PC 肌訓練: PC肌鍛鍊的核心係增加耻骨尾骨的肌肉張力,從而達到增強對射精的控制、延長做愛時間同提升陰莖的硬度。首先要準確搵到呢一組肌肉,可以嘗試喺小便嘅時侯突然忍住,能夠幫助完成忍尿的肌肉,就係我哋須要鍛鍊的肌肉。

鍛鍊PC肌

鍛鍊 PC 肌的方法:收縮、放鬆、收縮、放鬆!建議每日做 50-100 次左右,最緊要係堅持做。如果每日練習 100 次,可以分為 4 組、每組 25 次。選擇任何時間練習,但最好係啱啱訓醒,或訓覺前練習。當然返工途中、睇電視、開會、乜嘢時候得閒都可以練嘅。

增加持久力的方法

 增加持久力的方法思想轉移

1)思想轉移:呢個係大家普遍知道的延時方法,簡單講,即係令自己分心。做愛中,將視線移開伴侶身上,將陰莖的快感轉移到思考其他問題(和性無關嘅問題,例如數學啦),從而降低興奮程度。

增加前戲的時間

2)適當增加前戲的時間:性愛唔單止係身體嘅活塞運動,應該同時係心靈上嘅互動。延長做愛前的愛撫時間,縮短伴侶達到高潮所需嘅時間。又或者做愛中,感覺到想射的時侯,先停止抽插,再做前戲,以減低敏感度,間接等於慢慢延長做愛嘅時間。

改變做愛的時間

3)改變做愛的時間:一般人夜晚扑嘢,但如果將做愛時間改變轉為啱啱訓醒,身體就會冇咁攰,有效提升做愛嘅質素。

後庭放鬆法

4)後庭放鬆法:呢個可能只有男仔先知道,收緊自己肛門,陰莖就會變硬,相反,放鬆後陰莖嘅敏感度就會降低。

延時噴霧

5)借用延時噴霧:延時噴霧入面嘅成份有效減低龜頭過度敏感,提升持久力,等您有更多時間享受性愛。但要緊記,選擇延時噴霧,記得要睇清楚有冇麻醉藥嘅成份,例如苯坐卡因或利多卡因。我哋「晴趣屋」出售嘅所有延時噴霧就絕對安全,冇任何麻醉藥成份。

持久型安全套

6)借用持久型安全套:龜頭過於敏感,受到擠壓、熱感刺激時,容易失去控制而過早射精。因此借助安全套嚟降低陰莖嘅敏感度,都可以達到延時嘅目的。「晴趣屋」有最薄的 0.01mm 至最厚的 0.1mm 安全套,仲有含延時成份嘅安全套,仲可以選擇適合自己嘅 size!

其實好耐以前係冇延時呢種概念,因為當時的社會係男尊女卑,女性根本冇權利去享受性生活。但係隨住文明進步,女性同樣享受男性一樣的待遇。所以男性都唔應該喺性愛方面只係顧自己單獨享受,為咗美滿嘅性生活,都須要顧及女方嘅感受,大家一起努力,為持久而奮戰吧!