鬼滅之刃喺日本非常之紅,由動漫版出到電影版,甚至周邊產品,都賣個滿堂紅。而 TMA 呢個廠商仲推出埋鬼滅之刃 AV 版,仲要推出上下兩集,分別係鬼滅之刃 AV 版及鬼滅之刃無限發射篇。當然,TMA 都唔夠膽跟足鬼滅之刃呢個名,咁佢地就改咗名叫做「鬼詰のオメコ(渚みつき主演)」及由四位女優(渚みつき 田中ねね 阿部乃みく 紺野ひかる)主演嘅「無限発射編」。

鬼滅之刃 飛機杯

鬼滅之刃 龜滅の八重歯動漫飛機杯

鬼滅之刃 龜滅の八重歯動漫飛機膠

開箱

看看她的 spec:

• 軟齒設計

• 雙齒有效刺激敏感部位

• 從舌頭延伸到喉嚨

• 重量:320克

• 包括潤滑劑

• 非貫通型日本動漫飛機膠

TMA 除咗出 AV 外,仲出埋情趣玩具,改埋個名仲好鬼貼切,『きめつのやいば』中文譯做『鬼滅之刃』,而呢件飛機杯叫做『きめつのやえば』,中文叫做『龜滅之八重齒』。 日文的八重齒,中文即係虎牙,配合埋鬼化咗嘅彌豆子,露出八重齒的嘴巴,使出的招式「全注入!淫の呼吸!口の型」,身為鬼滅或彌豆子的粉絲,冇理由唔入番一隻玩吓啩?而呢隻彌豆子喺日本剛剛開始推出時,好快就已經冇貨了!睇睇包裝上的彌豆子,張開嘴巴,兩隻手想緊握您的陰莖,完全想將您的精液深深吸入口中,再配上一句「精液的奪取權由她來掌握」。打開被封印中的彌豆子後,就見到她的口同埋一包潤滑液。

拎上手後,稍微有少少硬嘅感覺,係屬於比較高刺激嘅飛機杯。睇埋包裝上嘅資料,硬度4粒星,高刺激4粒星,緊窄度2粒星。全長大約 15cm 左右,重量 320克,材質唔油唔臭,屬於中小型的飛機膠。設計上只有鼻同口,入口做得唔係咁真實,好似個豬仔錢甖咁,比我感覺係可以放啲散銀入去咁。

打開嘴巴後,就會見到上下兩排虎牙和舌頭,再睇深入點,就會見到收窄咗嘅喉嚨,可以做到深喉的感覺。牙齒非常柔軟,陰莖進出時就好似有牙咁刮吓刮吓,但只會有爽唔會有痛。可以將陰莖摩擦口腔,唔插入喉嚨,感受一下龜頭被上口腔同舌頭包圍嘅快感!

反開背面比大家睇,會見到口腔上顎嘅凹凸紋,同埋短小嘅舌頭,牙齒中度柔軟,含住都唔會刮傷 GG ,見到左邊比較腫大嘅位置就係喉嚨後面嘅紋路,插入後會覺得非常緊窄,絕對深喉刺激!

再剪開內部比大家睇清楚,口腔內部做得非常真實,滿足視覺享受。個人嚟講推薦上下兩排虎牙,進出時受到虎牙輕輕咁刮吓,好有口交的感覺。第二推薦位置係深喉部份,插到底時會感受到進入咗好窄嘅區域,被喉嚨包圍的深喉感,再加上莖底比虎牙慢慢刮上,勁正嘅雙重體驗。因為材質比較硬的關係,呢件飛機杯唔會容易裂開,沒有做成裂口女呢個問題,抵贊!

鬼滅之刃 龜滅の八重歯 飛機膠

鬼滅之刃 龜滅の八重歯動漫飛機杯 鬼滅之刃-龜滅の八重歯動漫飛機杯