震蛋=高潮?並唔係咁簡單,想高潮黎得容易?震蛋幫到你。市面上有林林總總各式各樣嘅震蛋,花多眼亂,有選擇困難嘅人,睇呢篇文章就最適合你。

女性高潮主要有幾種,最熱門同最為人熟悉嘅係陰蒂高潮同陰道 G點高潮,通常第一次玩情趣用品嘅人,都係先以震蛋作為入門玩具,因為震蛋相比其他女性玩具黎講,價錢平啲,外表又冇殺傷力,又平又靚,咁應該係震蛋比較受歡迎嘅主要原因。

ZALO-Baby-Heart

ZALO Baby Heart 心形按摩器


另外,好多人都誤會女性嘅情趣玩具只有震蛋單一分類,其實女性嘅玩具有好多種,不過,今日講震蛋,點樣幫到你達到高潮,其他類別就等下次再慢慢講解啦。前文提到,震蛋價錢係比較便宜,加上冇殺傷力嘅外表,但唔好以為有震蛋就有高潮,想要高潮都係需要硬件同軟件配合。亦都有好多人以為震蛋係可以放入陰道入面,但其實震蛋嘅設計,唔係比你放入陰道,而係刺激陰蒂,目的係達到陰蒂高潮。

記住一樣野,震蛋嘅設計係震出面陰蒂(C點),唔係震入面陰道(G點)。不過,因為太多人將震蛋(錯誤地)放入陰道入面,震蛋嘅生產商將錯就錯,通常會加條線喺後面,方便將震蛋放入陰道後拉番出黎。再衍生埋無線震蛋,自從有咗智能手機後,仲有埋用手機 APP 控制嘅遙控震蛋,方便出街玩調教等等。

ZALO HERO C點 震蛋

ZALO HERO C點撩動震動按摩器


撇開要拎出街玩,震蛋嘅主要功能就係比你陰蒂高潮,開著震蛋後,慢慢探索自己嘅敏感點,將震蛋游走於大脾罅、大小陰唇、陰蒂之間,搵到最敏感嘅點後,集中刺激嗰個位置,高潮就會伴隨著震動而來臨。

咦唔係喎?我已經照住呢個方法都達唔到高潮?前面都有講過,想要高潮係須要軟硬兼施,缺一不可!「軟」係需要有好多嘢配合,例如心情、氣氛、地方、人物等等,呢樣我就幫唔到你,但係可以教你點樣搵最適合你嘅「硬件」!

Le Wand Deux

Le Wand Deux Gold - 強力震動按摩器


選擇幫到你高潮嘅震蛋,係睇幾方面:價錢、材質、品牌、震動力。始終一分錢一分貨,幾十蚊嘅震蛋都可以震出快感,但唔好貪平而選擇材質不良嘅商品,試想想,如果差不多高潮嘅時候,震蛋刮到脆嫩嘅肌膚,即時咩 MOOD 都冇晒!

Zalo Temptation 震蛋

Zalo Temptation 震蛋


常見嘅震蛋材質包括 PVC 同埋矽膠,一般價錢相宜嘅震蛋都係用 PVC ,缺點就係較硬身,可能會添加塑化劑令震蛋柔軟,絕對唔建議使用,當然,震蛋嘅遙控如果係用 PVC 嘅就完全冇問題啦。另一種係矽膠材質,矽膠都有等級之分,從震蛋嘅價錢及品牌,就會略略知道。

品牌方面,歐美品牌比日本品牌無論係價錢、款式、耐用程度都相差好大!日本品牌嘅震蛋其實係比較容易壞,據「晴趣屋」內部調查,日本品牌嘅震蛋容易壞嘅原因係因為日本人貪新厭舊,耐唔耐就換新花款。而經常換款,價錢及材質就會調低!雖然增加客人購買嘅意慾,但變相減低咗耐用性!所以,如果想買好嘅震蛋,歐美品牌係你嘅不二之選。

其次,震動力都係重要嘅一環,如果震動力唔夠嘅話,可能會有到喉唔到肺嘅感覺,大部份震蛋都有唔同嘅震動頻率,由弱至強,再轉變為不同嘅頻率,甚至有震蛋多達 120 種嘅變化,選擇適合嘅震動頻率,係快速高潮嘅秘訣!

Zalo Amour 體感遙控震蛋

Zalo Amour 體感遙控震蛋


市面上有咁多款震蛋:有線震蛋、無線震蛋、以及近排好流行嘅用手機 APP 控制嘅震蛋,咁又應該點樣選擇呢?有線震蛋,顧名思義,喺遙控同震蛋之間會有一條電線連住,優點在於會完全聽你支笛,你開最弱就最弱,最強就最強,但成也敗也都係呢條線,如果斷左,就即刻廢左武功,完全唔用得。

無線震蛋同用手機 APP 控制嘅震蛋類似,分別在於一個係實體遙控器,一個係手機上的應用程式,原理都係用藍牙連接比較多,一般遙控或手機同震蛋嘅距離唔超過10米都可以玩到,拎出街玩調教都得。缺點係好容易受外來因素影響穩定性:例如藍牙斷開、或震蛋嘅藍牙壞咗(呢個情況唔常見)。

WeVibe Moxie 可攜式陰蒂震動器 震蛋

WeVibe Moxie 可攜式陰蒂震動器


科技嘅進步,除咗令到生活更方便和舒適外,同時帶來情趣玩具嘅改變,有啲手機 APP 控制嘅震蛋仲可以 LONG D ,利用個 APP,就算你遠在美國,都可以遠距離遙控喺香港嘅震蛋,睇到呢度,各位 LONG D 緊嘅情侶,係咪好想即刻擁有一個呢?