上文講到日本風俗事業的多元化,除咗因為日本民族比較咸濕之外,都同法律有關,在日本嫖妓係犯法嘅,但如果對方係你認識嘅人,咁比錢佢做愛,就唔算叫雞!所以日本產生咗各種各樣唔同嘅玩法,幫助大家交流認識,之後再扑嘢就唔係違法!但玩法太多,都容易出事,近日就有一則特別新聞,話北海道嘅肺炎疫情好大機會係由波波吧引起。


乜嘢係波波吧(Oppai Pub おっぱいパブ)呢?據說是由夜總會酒吧陪酒女郎演變而來,為了加深相互認識,陪酒小姐攞對波出來比你撫弄吓,比粒 lin 你啜吓,任揸任錫,感情既然發展到呢一步,之後嘅行為當然唔係叫雞啦!


可惜在疫情期間,錫咪咪變得相當危險,據有關新聞報道:「波波吧的女性服務員會與客人親密接觸,甚至有顧客會當場舔乳頭、親吻,導致一個傳一個,變成乳頭傳播。知情人士透露,乳頭如果太頻繁用酒精消毒會脫皮、出血,所以服務員不會經常這麼做 ...... 無論是否為無症狀感染者,都有可能會透過唾液傳染病毒,若波波吧小姐頻繁接客但未徹底清潔,就容易成為防疫破口。」



日本おっぱいパブ

Japan Oppai Pub

日本波波吧

日本 oppai bar

舔咪咪的危險


咁刺激好玩嘅活動,目前真係要停止,況且呢段時間,大家根本去唔到日本,小編建議買番對大波波,回家慢慢歎,絕對安全!


晴趣屋推薦產品:

Real body 無限大 極生乳