自慰,相信大家都由青年期開始慢慢接觸,老師同父母都唔會教你,多數係自己探索,網上教學又唔多,或者從 AV 片段中學習。咁, AV 始終係電影,演員只係負責演好一部戲,將最好睇嘅嘢帶比觀眾,劇情動作和現實有一定差距,最多只能做參考,並非切實可行嘅教學。「晴趣屋」今次同大家分享一啲自慰嘅小知識同埋自慰前需要做乜嘢準備!

自慰攻略 - 和自己做愛的藝術

自慰:「和自己做愛」的藝術

根據統計,超過 95% 的男生同 60% 的女生都試過自慰,而喺自慰過程中受到傷害的人不計其數。傷害?咁咪好危險?冇咁大件事,自慰嘅傷害分為心理、生理兩方面。心理層面上,有些人,特別是女性,會覺得自慰有一種罪惡感,自慰完會覺得空虛、沮喪等。性心理學認為自慰係一種自我放鬆嘅正常生理活動,只要不過份沉迷,係一種良好的舒壓運動。聞名國際的美國性學家 Betty Dodson,在她的大作 Sex for One ,就將自慰重新定義是「和自己做愛」,係一門開發身體愉悅、探索性愛感受的藝術,是個人獨立性和相互平等的基本表達方式。而生理層面上,可能係用不正確的方式或工具進行自慰,除咗會整傷自己外,仲會引起心理陰影,從此失去咗對自慰甚至做愛嘅樂趣。學會正確的自慰知識,先會真正探索到自己的身體!

自慰的藝術

自慰的好處

自慰會增加體內血液循環,繼而釋放腦內啡,產生快感、減低壓力、提高睡眠質素。自慰甚至可以預防疾病,澳洲有研究證實,男人每週射精5次以上,可以降低患前列腺癌的風險。女性亦可將自慰視為一種天然的止痛劑,透過自慰來改善經期症候群的某些症狀,例如易怒和頭痛。另外,最近有一項研究證實,自慰係有助治療令人燥動不安的不寧腿症候群(一個導致雙腿喺瞓覺時猛跳的神經問題)。自慰還可以改善性生活:男性透過自慰,可以鍛鍊骨盆底肌肉,預防勃起功能障礙,改善做愛持久能力。女性透過自慰,可以清楚了解自己的敏感點,點樣令自己最舒服,將性愛的話語權由男性主導變為由自己主導,更容易發掘性高潮的樂趣!

自慰的好處

自慰的環境

自慰第一件要做的準備就係搵個私密安全嘅地方!所謂安全,即係唔會有人失驚無神咁衝入嚟。如果自慰嘅時候,突然有個人喺你面前出現,我諗做成嘅陰影會揮之不去,極有可能影響日後自慰嘅質素。所以,有個私密、不被打擾嘅環境才能好好享受自慰嘅樂趣,加埋適當嘅光線、溫度同埋足夠嘅活動空間,就係自慰的第一要訣。

自慰的環境

自慰的工具

唔好以為自慰好簡單,一隻手走天涯,未免太天真了。當然,如果突然性致勃勃,身邊又冇任何工具,一次半次用手都冇乜所謂!冇任何性玩具的幫助下,切記要剪指甲,指甲裡面暗藏好多細菌,無論男女,性器官係非常脆弱,好容易感染細菌,女性的話,手指插入陰道後更加好容易刮傷內壁。

第二步必然要清潔雙手,斷估您都唔想陰莖或陰蒂比細菌包圍吧?假設真係十萬火急,冇時間剪指甲同搵唔到地方清潔雙手,咁點算?唔駛怕,您諗到嘅人地都諗到,日本作為情趣大國好貼心咁推出咗手指安全套,方便隨時安全自慰之用。手指套就係安全套的縮小版,作用同安全套一樣都係保護性器官,只係手指套戴喺手指上,安全套戴喺陰莖上。手指套進入陰道時,就算唔係自慰,男幫女用手指進入陰道刺激 G點,都須要戴上手指套,比較衛生。

做好以上兩項基本嘢後,好多人都唔知仲要準備呢樣野:潤滑液。潤滑液係自慰或性愛時必需品之一,「晴趣屋」之前都出過一篇文章「潤滑液的用途」,講述點解要用潤滑液。簡單嚟講,男性進入飛機杯時,冇潤滑液下,必定頭崩額裂。而只用手的話,潤滑液更係大大幫助提升您的敏感度。女性方面,雖然陰道會流出分泌物,但分泌物不足夠時,手指或性玩具放入陰道,會好容易整傷陰道脆弱的內壁。

睇到呢度,可能會有人問咁我用口水得唔得?答案當然係唔得啦,因為更加容易發生酵母菌感染,雖然口水係天然的人體潤滑液,但進入性器官時好容易引起細菌感染,乖乖地用翻潤滑液吧!

用手自慰極度枯燥乏味,建議大家使用情趣用品輔助,「晴趣屋」作為情趣用品嘅專門店,有齊所有必需的性玩具,包括飛機杯AV女優倒模名器震蛋按摩棒等,開啟自慰性福之門。一雙手同情趣用品可以比喻為用腳行路同用車代步,想慢慢走的話當然可以行路,如果想快同埋爽的話就梗係用車啦,係咪?情趣用品雖然係會比手更容易將您帶到高潮,但同樣都唔可以偷懶,使用前後都須要做好清潔措施。

自慰工具 - 情趣玩具

自慰前後的清潔

如上述,無論用手或情趣用品,自慰前必須先清潔好,除咗要清洗使用嘅工具外,陰莖同陰道都須要進行簡單清洗,例如事前沖涼等等。完事後,更要將身體好好清洗,喺自慰過程中,除咗陰莖同陰道會分泌液體外,都可能會因運動而排汗,自慰完都要認真清理啊。大家可以再參考「晴趣屋」博客另一篇「情趣玩具清潔及保養」,希望幫到大家!