上次同大家介紹咗幾種睇AV學日文嘅方法,今次再分享多一種非常有趣嘅學習方式!日本除咗 AV 電影產業領先全球之外,佢地嘅咸濕漫畫都係一絕,畫工精細、纖毫畢現,令人想入非非。AV製片商一個月要發咁多片,有時都會借用漫畫題材改編,唔使咁傷腦筋寫劇本(雖然大部分AV都唔重視劇本),演員照讀漫畫書仔果啲對白就得!不過日本人做嘢好認真,即使故事改編,都會盡量模擬漫畫書嘅場景,仿佛將虛擬嘅性幻想變成真實。


MUDR-110 弟の娘 1&2 佐知子演出


「弟の娘」漫畫係一個系列,由甚六繪製,這部 MUDR-110 將該書 1-2 兩集搬上屏幕,如果大家觀賞這部電影嘅時候,有原著在手,可以發現,場景和對白基本上是一致的,製作認真,一絲不苟!


睇AV學日文:日本動漫改編AV


日本動漫改編AV

弟の娘

動漫改編AV系列


弟の娘,即係細佬個女,一位猥瑣嘅中年大叔發現佢細佬個女長得亭亭玉立,有波有蘿,佢細佬咁啱要出差,拜託佢照顧個女,呢種家庭倫理情節喺AV經常出現,不過我地睇戲,唔理咁多啦!晴趣屋鼓勵正版,大家最好去官方網站購買 AV 和漫畫書,但作為學習用途,都可以 google 一下 「甚六 弟の娘」,或者有些預覽圖片可供參考。


SSNI-789 家族が旅行で不在の間、娘の友達とハメまくりました


呢部影片改編自「佐原玄清」繪製嘅同名漫畫書,由女優「吉岡ひより」演出。故事講述屋企人去咗旅行,得番自己喺度,個女嘅閨蜜主動搵上門同自己扑嘢!吓!又係家庭倫理情節,真係佩服日本人!


佐原玄清

吉岡ひより


個造型基本上一模一樣,場景都好似,黑色梳化、窗簾和植物!


SSNI-789

家族が旅行で不在の間

女優 吉岡ひより

娘の友達とハメまくりました


校服都係同一款!

如果 google 搜尋 「原作コラボ」,就可以發現好多呢類漫畫改編嘅影片,喜歡日本H漫嘅朋友、同埋學習AV日語嘅影迷應該有排玩了!

如果加上喺我地晴趣屋買嘅動漫名器,享受就更上一層樓!謝謝!


晴趣屋推薦產品:

動漫名器