上文提過「飛機杯的正確使用方法」,今次就講解吓飛機杯嘅種類。飛機杯是比較通俗的總稱,這類型的自慰器分為「杯型」及「膠型」,依照型態不同稱為「飛機杯」與「飛機膠」,杯型的飛機杯顧名思義就係一個杯的形狀,膠型的飛機膠就係一件矽膠,兩種的感覺完全係唔一樣。杯型因為貌似一個杯,收藏起嚟比較容易,缺點係肉厚程度唔夠,冇膠型咁舒服。而膠型係模仿陰道的造型,收藏就會比較困難,但舒適程度就相應提高。講起杯型飛機杯,唔可以唔提最出名的品牌「Tenga」,推出的飛機杯都好有設計感,好似「Flip 0 系列」,放喺大廳或拎出街都唔會比人發現係飛機杯。膠型最出名嘅牌子係「NPG」,經常同當紅女優合作推出專屬的倒模陰道。

認識飛機杯

認識飛機杯

飛機杯係一個杯型將矽膠完全包圍住,外表比較硬質,設計比較時尚,唔會被人一眼睇出係自慰器,造型上大致都係杯狀,但功能上就區分好多種,除咗一次性同重複性,仲有發展出高階的電動型飛機杯!

一次性及重覆性使用

飛機杯一次性及重覆性使用

飛機杯有分「一次性」及「重複性」的產品,一次性即係用完就拋棄,咁質量當然唔會太高。一次性飛機杯的好處係,唔使諗點樣收藏,用完即棄,唔需要再額外購買潤滑液、清潔用品及其他配件等。咁方便的一次性飛機杯都有缺點,首先係價錢,接近 100蚊的價錢但係只能夠用 1次,即係用一百蚊打一次飛機,相比重複性使用的飛機杯,大約 2-300 左右的價錢,但可以用到爛為止,保守估計用 30次左右都唔成問題,除返開平均用1次只係大約 10蚊,再加埋潤滑液、清潔用品及其他配件,當 1次都係加多 10蚊,打 1次平均費用只係 20蚊,性價比係唔係高好多呢?另外,一次性飛機杯預咗您係用完一次就會掉,入面的質料係一層比較薄的矽膠,更甚者以前的一次性飛機杯係海綿,用上去的話絕對同重複性使用飛機杯的質感差好遠。咁一次性飛機杯可唔可以用完後洗返再重複咁用?可以的,但因為質料上的緣故,絕對唔建議重複用。 

一次性使用飛機杯:Tenga Rolling

重複性使用飛機杯:Air Tech

手動及電動

手動及電動飛機杯

手動飛機杯唔使講,打開個杯後,加上潤滑液,然後插入陰莖,再用手上下左右,隨您擺動或放喺某一個地方將佢固定,然後用腰力自己前後抽插。

近年市場上都出現咗好多電動飛機杯,可以再細分為「純震動型」、「上下抽插型」同埋「兩者混合型」。

【純震動型的飛機杯】 又稱呼為男性用震蛋,震動龜頭帶嚟快感,呢樣係真人女性帶唔到比您嘅感覺,因為陰道唔識震。等於女性用震蛋咁,男性的陰莖都係唔識震。震動型的飛機杯亦都分咗兩種,一種係帶有外置型小震棒的飛機杯,小震棒同飛機杯分開,飛機杯有一個位置係可以放置小震棒。而另一種係震動摩打內置喺飛機杯入面。兩種玩法大概相同,都係震動陰莖龜頭為主。優點係飛機杯本體比較細,收藏容易,較靜音,清洗亦好容易。

【上下抽插型飛機杯】 同做愛一樣都係抽插,但因為係電動的關係,唔需要自己郁,亦可以調較上下速度的快慢。優點係唔使好似手動飛機杯咁要自己前後或用手上下郁,固定咗飛機杯後雙手就可以自由奔放。速度自己控制,唔夠刺激的話可以較快點,太過刺激又可以較返慢點,想幾時射就幾時射。缺點係體積比較大,收藏較難,而上下抽插的電動飛機杯運作聲音比較嘈,因為摩打高速上下擺動,想比較靜少少的話只可以用慢速,唔適合有人喺屋企時使用。

【混合型飛機杯】 係包含晒以上兩種,即係震動嘅同時又會上下擺動,適合高階人士使用。完全係真人比擬唔到嘅感覺。優點同缺點都係同上面的抽插型飛機杯一樣,只係多咗震動功能。大部份抽插型飛機杯的內膽都可以同主機分開,清洗的話只需要拆開內膽就可以。

震動型飛機杯

抽插型飛機杯

混合型飛機杯

認識飛機膠

認識飛機膠

飛機膠係全矽膠,外面冇嘢包圍,摸起來軟軟的。飛機膠功能上比較單一,但造型就豐富好多,一般可以做成陰道形、屁股形、半身形甚至係全身嘅實體公仔。大部份飛機膠係 TPE 矽膠製造,同真人的質感非常相似,分為女優類及動漫類,包裝盒上有女優照片或動漫插圖的,通常都是飛機膠。

女優類飛機膠

女優類飛機膠

女優倒模,又稱為女優名器,再細分兩類型,第一類係以代言方式,製造廠商出錢買嗰位 AV女優的肖像權,然後將嗰位女優的相片印刷喺包裝封面上,吸引鍾意果位女優的 FANS 們去購買,一般係重量比較輕的飛機膠,價錢亦會較便宜。

第二類係女優倒模,製造廠商同 AV女優合作,先以石膏倒模女優的外陰唇部位,再製造出同女優的外陰部完全相似的飛機膠,比朋友們幻想原來可以同呢位女優做愛,但係倒模只限於外陰唇,即係見得到的地方,見唔到的地方例如陰道內壁係倒模唔到嘅,所以飛機膠內部紋路構造同嗰位女優嘅入面唔同。而呢類倒模飛機膠價錢會較代言飛機膠為貴。

代言型飛機膠

倒模型飛機膠

動漫類飛機膠

動漫類飛機膠

又稱為動漫膠,比較出名的品牌係「Toys Heart」,推出過的「R20 系列」及「17歲系列」都風靡中港日台等地方。動漫類飛機膠大部份的封面設計出自日本的繪畫師,入面嘅紋路構造同女優類飛機杯完全唔同,會設計成非常誇張,真人女性陰道內壁唔會出現的構造通通都會喺動漫類飛機杯上搵到,刺激感較強。隨咗推出陰道外,仲會推出模仿口交的口交膠,第一代口交類的飛機膠係「Magic Eyes」的「真實之口系列」,極似真人口交的感覺,係中港日台大賣後,吸引好多其他廠商照辦煮碗,令到口交膠除咗有動漫類外,女優類都有。

上面講的一般都係以陰道或口腔的造型去設計,屬於小型的動漫膠。而中型及大型的有 1:1 屁股形狀,1:1 半身形狀甚至 1:1 的全身矽膠娃娃都有,由 1公斤去到 40公斤不等,這些都可以歸納為飛機膠類別。

飛機杯有分手動同電動,咁飛機膠有冇分手動電動呢?都係有的,但通常唔係飛機膠本身電動,一般係以震動為主,都係飛機膠入面放置震蛋等,喺插入時除咗可以享受抽插嘅快感外,仲會附帶震動功能。而飛機膠絕大部份都可重複使用,除非您太有錢買咗飛機膠後用完即棄(笑)。睇咗咁耐,咁到底要入手飛機杯定飛機膠呢?可以睇睇下表的分別再考慮啦:

動漫類飛機膠

 
飛機杯
飛機膠
真人感覺
電動手動
電動/手動
一般都係純手動
使用次數
一次性/重複性
一般都係重複性
收藏方便
容易
困難
舒適程度
清洗方便
容易
困難
平均價錢