最近睇到一個舊聞,美國華盛頓大學的研究人員近期對 21~30 歲之間的男性做了一項調查:「不想在性行為中使用安全套的理由」。80%以上的男性承認用過至少一個理由說服另一半唔用安全套,甚至有啲男人 14歲之後就都係用呢啲藉口去避免使用安全套。我哋知道要求對方使用安全套有時很尷尬,甚至在情緒高昂的情況下根本好難要求對方咁做。但如果現在的你並冇準備好承擔懷孕、甚至性病的後果,你都係下定決心要佢戴番安全套啦!

理想的情況係,在前戲甚至前戲開始之前先確認好防護措施,例如先問佢身上有冇帶安全套?如冇的話就溫柔咁請他先準備;如果在酒店中可以搵到安全套擺放的地方並將套套放喺顯眼位置。臨床心理學家講過:「如果你明確表明自己的立場同需求,大部分時候對方都會尊重你的決定。」但如果真係遇到了以下藉口,就睇下點樣反駁佢啦。

自己好健康

自己好健康

女性自慰要用潤滑液

最多男仔用嘅藉口,唔好以為自己真係好健康,因為性病初期病徵唔明顯,甚至係需要檢查體液先會發現。先要搞清一件事,冇性病唔等於唔會懷孕,保護自己最好嘅方法就梗係戴上安全套啦。 解決方法:就係知道你咁健康,而精子都好健康,我唔想咁快有BB啊!

帶咗冇咁舒服

帶左冇咁舒服

雖然戴咗套會令男人感覺比較唔舒服,但真正愛妳嘅人,唔會隨意比妳承擔懷孕嘅風險。研究指出,男人戴了套後做愛,女人比較容易達到高潮,因為性愛中女人的內心會比較放鬆,唔會去諗懷孕同埋性病嘅疑慮。 解決方法:用最薄的0.01 安全套 ,戴咗就好似冇戴咁,仲會感受到對方的體溫!

太大,安全套唔啱 SIZE

太大,安全套唔岩SIZE

除非佢嘅 size 大過手臂,否則一定有啱佢用嘅 condom。大部份亞洲男性喺世界上屬於中等尺寸,歐洲及非洲男性一般都比亞洲男性粗及長,咁唔通佢地唔需要戴套?另外,安全套係有彈性的,可以將安全套吹成一個氣球做水彈或者放入相機手機等用嚟做防水。 解決方法:請準備我哋晴趣屋有賣的 69mm 安全套 最大碼安全套放喺佢面前,包保佢見到即刻自卑!

今次唔戴,下次帶番

今次唔戴,下次帶番

呢個都係常見嘅藉口。男人係唔可以相信嘅動物,有得第一次就會有第二次,有第二次就會話我哋上次都冇戴啦,下次先戴。如果真係愛妳的話,佢只會想好好保護妳而唔係為咗自己享受。 解決方法:不如我哋今次都唔好做,留番下次先做啦!

唔記得帶安全套

唔記得帶安全套

情到濃時,冇安全套在身邊係好常見,所以最好自己先準備安全套放喺袋入面,咁就萬無一失,但記得唔好放喺銀包入面,好大機會不斷磨擦下令安全套穿咗。另外,一般時鐘酒店都會附送安全套,但最好都係用自己準備定嗰啲啦。 解決方法:知道要準備做愛之前,請過嚟一轉『晴趣屋門市』或我哋網站買定套套啦!

對安全套過敏

對安全套過敏

有人真係會對安全套過敏,大都係屬於乳膠過敏,安全套上主要材料就係乳膠,會過敏係唔出奇嘅。但係過敏唔係唔戴袋嘅理由,安全套嘅材質除咗乳膠之外,仲有聚氨酯,普遍用喺 0.02 及 0.01 厚度嘅安全套上,用超薄安全套就唔會再有藉口唔戴袋啦。 解決方法:用非乳膠製造的安全套,例如 0.01 安全套 或 0.02 安全套

對安全套過敏


講咗咁多,都係想女士們要記得好好保護自己,安全性行為係做愛的先決條件之一。安全套除咗可以減低懷孕的機率,仲可以減低患上性病嘅風險。戴上安全套就可以煩少兩樣野,咁先可以好好享受性愛的樂趣。如果女士們遇到以上情況記得要做好準備,記低晒我哋嘅解決方法啦。最好就係先準備最重要的「安全套」,咁男生們就冇任何藉口唔用啦。最後,請大家看看我哋之前講過嘅「安全套正確用法」。