潤滑液都算係情趣用品之中嘅重要分類。當然係指情趣性生活用嗰種潤滑劑,並非五金鋪賣嗰隻 WD40 潤滑油!情趣潤滑真係性生活少不了的東西,打飛機要用 、女性自慰要用、男女做愛(包括肛交)都一樣要用,甚至戴安全套,佢上面都有潤滑液。

打飛機要用潤滑液

打飛機要用潤滑液

女性自慰要用潤滑液

飛機杯唔會好似女性陰道咁,會分泌液體,飛機杯入面的通道係乾的矽膠,龜頭好脆弱,有人試過冇用潤滑液插入飛機杯,初頭係幾刺激,而射完拎返出嚟後就見到龜頭已經被磨到出血(諗起都驚)。您地可以嘗試吓,左手握成一個拳頭,留少少空位,再用右手手指插入去磨擦吓,係咪覺得隻手指好熱呢?如果唔用潤滑液玩飛機杯(飛機膠),你的手指如何,你的龜頭也必如何!

女性自慰要用潤滑液

女性自慰要用潤滑液

女性自慰一般會刺激兩個位置:陰蒂同陰道。比較多女性喜歡刺激陰蒂,因為陰蒂神經密集,比刺激陰道內的G點更容易達到性高潮,而且好多女性都覺得將外來物插入自己嘅陰道好似冇咁衛生。女性興奮時陰道會流出分泌物,但情況因人而異,有啲朋友量好少,用自己的分泌物沾濕手指再刺激陰蒂時,都好容易乾,咁呢個時侯用上潤滑液的話,會比使用自己的愛液嚟得更舒服、更潤滑。

做愛或玩玩具使用潤滑液

做愛或玩玩具使用潤滑液

有時前戲不足或女方興奮度不夠,又或者女性生完小孩或停經後,陰道分泌物慢慢減少,強行插入陰道可能會令到女方產生痛楚。尤其係以上情況,就更加有必要使用潤滑液輔助做愛,減低不適感。另外,肛交更是必須潤滑的,肛門唔識自動分泌液體,直腸都係好脆弱,必需大量潤滑劑才能享受肛交樂趣。提提大家,保護自己、保護別人,性行為同肛交時都記緊要戴上安全套啊!

安全套上的潤滑液

安全套上的潤滑液

安全套上的潤滑液主要係輔助做愛時順利插入。除此之外,安全套上如果有足夠潤滑液時,安全套同陰道內壁磨擦就冇咁容易穿,好多人以為安全套會穿係因為太薄嘅關係,呢個觀念絕對係錯的。安全套係經過無數次測試先會推出市面,當然有機會出現漏網之套,但機率係非常小。最常見安全套會穿的原因係潤滑程度唔夠,就算戴上史上最厚的套套,唔夠滑加上摩擦量大,始終都係會穿的!

如何使用潤滑液

如何使用潤滑液

將潤滑液擠喺手上,塗抹陰莖、陰蒂或陰道入面(或直接注入飛機杯的通道入面)或安全套的表面,使用的份量因人而異,一次大約擠牙膏的份量,如果覺得唔夠隨時再添加。戴安全套進行性行為或肛交時,記緊將潤滑液擠喺安全套上、陰道或肛門而唔係陰莖上,如果擠喺陰莖上再戴上安全套好容易令安全套滑返出嚟。