比堅尼脫毛簡易教程

炎炎夏日,計劃出去游吓水,曬吓日光浴,又想著比堅尼 SHOW 吓身材,但又驚比人睇到比堅尼位以外嘅毛毛,咁點算呢?建議做番個「比堅尼脫毛」啦!三角內褲前面嘅V字邊緣被稱為「比堅尼線」,毛毛容易從呢條線的邊緣露出,尤其是天生毛髮比較旺盛的女性,咁就唔好睇啦。「比堅尼脫毛」能夠將腹股溝位置的毛髮剃成小於比堅尼線的形狀,修剪之後就避免咗毛髮外露嘅尷尬!

比堅尼脫毛 - 簡易教程

比堅尼脫毛 - 簡易教程

呢度唔講激光脫毛,只講用自己嘅能力脫毛。可能有人問,要全脫定係只脫一部份?陰毛的作用係減低私處同內褲之間的磨擦,同時避免細菌及灰塵進入陰道,有保護皮膚的作用,所以唔建議全脫。

PC肌訓練

另外,婦科醫生亦唔建議女生喺月經期間進行比堅尼脫毛,嗰啲時間私處比較敏感。脫毛後嘅護理都唔可以忽略。脫毛後三日都唔可以去游水、做水上活動同日光浴等,最好避免沖過熱嘅水同做高溫瑜伽之類。避免著緊身褲,內褲亦最好選擇純綿質地,減少過度磨擦而令到比堅尼位紅腫同變黑!

想冇咁易紅腫同變黑可以參考以下幾種方法:避免著上緊身褲,被摩擦到的皮膚部位係令到比堅尼位脫毛後最容易變黑的原因。比堅尼線的兩側經常同內褲磨擦,再加上緊身褲、或者唔透氣的絲襪貼身拉扯的情況下,都會令毛孔散熱功能受阻,誘發毛囊炎。脫毛後兩三日,嘗試換上舒適嘅平腳內褲,外面穿的褲或裙最好以鬆身為主,比毛孔透一透氣,紅腫自然會消退。

比堅尼線肌膚

即使去除毛髮,比堅尼線肌膚一樣好似其他部位的肌膚出現凹凸粗糙感,咁呢個情況下,比堅尼位最容易變黑。脫毛後,比皮膚休息三日,之後復原期就使用磨砂產品。不過,比堅尼位始終較幼嫩敏感,可以先薄薄塗上天然護膚油,然後塗上粒子幼細的去角質產品,由內往外的手法輕輕按摩,能夠將老舊角質溫和地清除帶走 。

 增加持久力的方法思想轉移

盡量攝取維他命 C,維 C 可以增加皮膚的抵抗力,減少黑色素形成,美白比堅尼位,建議多食含高維他命 C 的生果,如橙、奇異果、西瓜、士多啤梨等。 此外,「晴趣屋」售賣的美白粉嫩霜都有效減低黑色素的出現。通過按摩令美白霜深入滲透肌膚組織,加快皮膚的新陳代謝,提高色素的分解速度,恢復皮膚的紅潤細緻!

後庭放鬆法

比堅尼脫毛而家都成為一門藝術,可以將毛髮修剪出各種唔同嘅形狀,例如比較傳統的心狀,仲有法式同巴西式等流行造型。法式係將比堅尼線周圍嘅毛髮剃乾淨,保留中間同後面嘅毛毛,即係將前面的毛髮修剪成窄窄的長方形。仲有一種沙漠島巴西式的三角形,好似沙漠上一個小島而得名。品牌 Lady Shape 推出嘅剃刮模板就包含以上三種剃法,不過唔係所有人都適合剃毛,最好因應自己身體狀況衡量須唔須要。