安全套最重要的作用有兩種,就係避孕和防止性病傳播。如果唔正確咁使用安全套,除咗令懷孕機會大大增加外,仲會有機會得到性病,所以安全套係性行為之中不可或缺嘅其中一樣物品。但請緊記,戴咗後都唔可以保證 100% 唔懷孕同得到性病,只係會大大減低風險。正確咁戴上安全套好似係好簡單嘅事,但仍然仲係好多人唔識點戴安全套,「晴趣屋」特別整理咗圖文並茂嘅使用教程,希望幫到你啦。

正確使用安全套步驟

第一步:睇使用期限及包裝!冇睇錯,安全套係會過期嘅。一般安全套的保質期由生產日期起計算3-5年左右。過咗保質期後,套內可能會因潤滑液慢慢揮發而令到表面乾燥容易破裂。另外,亦要睇清外包裝有冇損壞或破裂嘅痕跡。可能有人會將安全套放係銀包或褲袋裡面收藏,但咁樣安全套好大機會會同銀包及褲袋不停磨擦而容易破裂,所以千祈唔好將安全套放喺容易磨擦嘅地方。

戴袋技巧 - 安全套正確用法

第二步:小心打開包裝!正式埋牙前,可能會因為過於心急打開安全套,例如大力撕開;用牙咬;用指甲或其他利器等等,呢幾種方法都係好容易唔小心撕破埋安全套。正確做法係,開安全套前,要慢慢咁沿住邊角撕開包裝袋,再用手指輕輕將套拎出黎,記得拎出黎過程中唔好用指甲掂到。而近期有啲安全套嘅包裝盒係牛油盒設計,呢種牛油盒設計就冇咁易會撕裂到安全套。

戴袋技巧 - 安全套正確用法

第三步:分清正反面及將安全套擠出空氣!安全套的包裝紙外,一般都會印上正面及反面。要將正面的方向套係勃起咗嘅陰莖上,但如果唔小心將反面的安全套套咗喺陰莖時,記緊換上一個新的安全套,因為反面掂到陰莖時,陰莖上的液體有機會帶有精子,再戴上時,即係等於將精子白白送入陰道入面。上面提過,拎出黎時記得唔好用指甲,而係用手指拎住最頂端後,套落陰莖,擠壓頂端嘅空氣囊,令到頂部有位置儲存精液,而套落底時,係用手指輕輕咁將安全套捲起的位置慢慢展開,到最底根部就完成了。題外話,女生可能會幫男生用口戴安全套,牙齒都會有機會刮到安全套的,所以最好都係乖乖用手啦。

戴袋技巧 - 安全套正確用法

最後一步:結束後,檢查清楚安全套有冇破裂後再掉垃圾桶!當射精後,第一時間要將仲係勃起緊嘅陰莖抽出,以防陰莖軟咗後精液從安全套流出至陰道內。抽出後,將安全套的頂端打結,再檢查安全套有冇破裂,如冇的話請將打結後的安全套掉落垃圾桶。

戴袋技巧 - 安全套正確用法

戴上安全套的時機

好多人會以為射精前先需要戴上安全套。其實最佳的時機係插入陰道前就需要戴上,因為做前戲時,陰莖都會分泌液體出黎,液體內都會藏有少量精子,插入後及射精前先戴上,就等於完全失去咗安全套避孕及防止感染性病的功能。

容易整穿安全套的做法

使用多於一個的安全套: 唔好以為用安全套愈多愈好,如果用多於一個安全套,咁樣套同套的之間就會不停磨擦而容易穿。

戴袋技巧 - 安全套正確用法

沒有潤滑的情況下使用安全套: 當陰道內分泌物唔足夠時,強行進行活塞活動,就算戴咗超厚嘅安全套都會不停咁磨擦而容易穿,就好比鐵柱不停咁磨擦會變成針一樣。安全套愈薄愈容易穿呢個講法係普羅大眾最錯誤嘅諗法,事實上並唔係安全套太薄而穿,係因為潤滑程度唔夠先會穿。

戴袋技巧 - 安全套正確用法

用錯誤的潤滑液作輔助: 乜話?頭先唔係話用咗潤滑液就唔會穿咩?係啊,但只限使用水性或矽性潤滑液,如果使用油性潤滑液或凡士林等等嘅油性物質,係好容易整穿安全套。潤滑液有分為水性、油性及矽性潤滑液,以後會有篇幅再教大家點樣選擇適合嘅潤滑液,所以記住唔好用油性的物質去輔助安全套使用。

戴袋技巧 - 安全套正確用法

使用唔啱尺寸嘅安全套: 安全套其實都係有分尺寸的,但唔好以為就只有大中細碼咁簡單,一般黎講係睇陰莖的闊度,就好似我地「晴趣屋」賣緊的闊度由 47mm-69mm 咁,由加細至加加大碼的外國人尺寸都有。戴咗過份大或過份細尺寸的安全套都有機會因磨擦幅度過大而破損。想知自己係咩闊度?咁就要睇吓平時您用緊邊款安全套啦,再問問我地「晴趣屋」同事或下面留言比我地教您點睇啦。

戴袋技巧 - 安全套正確用法

其實,安全套的功能十分強大,但係安全套並唔係 100% 能避孕及防性病,只係將發生的機會大大降低,保護好自己保護好伴侶,咁先係叫愛對方。如果有任何想了解嘅性知識或遇到關於性方面嘅問題,都可以留言比我地架,「晴趣屋」會繼續分享不同的性知識,您地的支持就係我地創作嘅動力。