情趣卡牌樂趣高

同學各位找個位,這是你的開學禮~相信年輕嘅情侶們完結左咗浪漫嘅一晚之後,陸陸續續都要開始投入各式各樣嘅校園生活,而身為大學生嘅大家就更加要兼顧一下「大學五件事」啦!不過咁噃,各位打工仔又或者係老細們可能就冇咁好彩喇,因為佢哋根本就冇暑假,基本上一年 365 日都做緊嘢,就算係有伴侶嘅男女,如果唔係一齊住嘅話,可能一個星期都見唔到大家一次;而有仔女嘅夫妻們就更加不在話下啦,為咗湊仔湊女用幾多心力,用幾多時間,仲邊得閒搞嘢啊,瞓覺都嚟唔切啦 ⋯⋯ 好多時候,各位打工仔們又會唔會喺不知不覺間,忽略咗自己嘅伴侶呢?又或者夜闌人靜,自己一個人沉思緊嘅時候,會唔會覺得自己好似對身邊人越嚟越冷淡,好似越嚟越失去咗當初熱戀時候嘅火花,甚至係對佢冇晒性致呢?

打開性愛新維度

好多時候都係因為咁,男士們就開始唔想同自己嘅伴侶扑嘢,甚至為咗尋求刺激,喺外面仲有多「二三四五奶」添!小編就當然係強烈咁譴責呢一種行為㗎啦!而女士們又因為自己嘅男伴對自己越嚟越冷淡,開始強迫佢哋交貨,從此下去就會形成惡性循環,大家都辛苦,大家都過得唔開心,冇咗戀愛嘅感覺,更加冇咗當時熱戀嘅激情。想解決呢個問題?想重拾返當年 18 歲嘅愛得火熱,屌得激烈?我諗以下呢一樣產品幫到你!

呢一款唔係一般嘅玩具,又或者係幫助增強性慾 / 延遲射精嘅神秘藥物,而係一副卡,一副卡牌遊戲。你可能會問:係唔係玩嘢啊?一副卡點樣令到我哋有返扑嘢嘅興趣呀?唔通真係玩「潛烏龜」咩!兩個人喎!?兩個人?咁就啱喇:抽牌強制跟指令,臉紅心跳調下情。要挑起情慾,令大家重新變得大膽、變得開放,我哋要回歸基本步:前戲。

玩得足前戲 性慾隨時嚟

玩得足前戲 性慾隨時嚟

Ginro 情樂創意 微床遊 遊慾紙牌遊戲 前戲篇 全套款

如果我唔同你講佢係一款 18 禁嘅卡牌遊戲,你會唔會覺得佢好似塔羅牌咁樣呢?冇錯,我相信各位都應該未見過設計得咁精緻得嚟、又咁文青可愛嘅卡牌遊戲。佢甚至比一般嘅啤牌又或者卡牌遊戲設計更加靚,外表更加吸引,就算直接擺喺枱面,其他人見到都絲毫唔會覺得尷尬,仲可能以為係一般 card game 添!而且佢夠曬小巧,方便攜帶,就好似隨身帶住副啤牌一樣,唔需要勞師動眾,唔需要有好多道具,只要一副牌,兩個人,就夠曬玩唔止一個晚上~

玩法夠曬多 性趣多籮籮

玩法夠曬多 性趣多籮籮

呢副卡牌嘅遊戲規則就好似國王遊戲一樣,有着俾人支配,俾人操控嘅神秘感。一般人做愛可能剩係得三兩個姿勢咁就完事,但係呢一副卡牌會話俾你聽,仲有好多嘢係我哋都未發掘過嘅!卡牌一共有 32 個性愛姿勢,由口交、六九、以至插入式性愛應有盡有,保證可以令你重拾對伴侶嘅新鮮感,有重新發掘對方身體嘅樂趣!

卡牌分為女性指令牌、男性指令牌同埋時間牌,伴侶雙方都要輪流為對方抽一張卡,話俾佢聽接住落嚟要做啲乜嘢,而呢一個命令絕對係唔可以反抗嘅,因為咁樣就破壞咗遊戲規則~~試想一下,喺呢一種咁羞恥嘅情況下將你嘅底線完全拋棄,將你僅餘嘅理性都放低埋,盡情咁樣去享受各種嘅性愛姿勢,享受俾人服務又或者係服務對方嘅快感,無論你哋係戀情穩定嘅情侶、又或者係老夫老妻,都一樣可以利用呢一副卡牌重拾以往嘅性愛樂趣,甚至比以往更勝一籌。

將性愛用卡牌遊戲作為包裝嘅方式可以唔會令到大家感到尷尬,又或者無所適從,因為支配你嘅唔係你平時打鬧開嘅對方,而係神秘又偉大嘅命運——呢一副卡牌無論喺產品質感、情趣醞釀,耐玩程度同埋收藏價值都絕對可以稱得上係同類產品之首,誇張啲講句,直頭係可以「一盒走天涯」,擁有一盒,保證無論係男係女嘅你都唔會後悔!

呢一款卡牌由初嘗禁果嘅情侶,以至多人運動以及老夫老妻都一樣係非常之適合,亦更加可以帶畀大家從來未體驗過嘅性愛樂趣,打開真實性愛嘅大門。不過如果自問經驗豐富,自命係 A380 嘅男女,咁好可惜,可能呢一副牌未必滿足到你喇。但係你以為我哋就咁完啦咩?錯啦,錯晒喇!小編係驚你玩唔起咋!想知道有啲乜嘢更加刺激,更加激烈,更加高難度嘅性愛卡牌遊戲?各位千人斬,stay tuned!