幫您重燃慾火

根據家計會 2017 年的「2017香港家庭計劃知識、態度及實行調查」指出,香港夫婦平均每月的做愛次數係 3.7 次,即係每個星期都唔夠一次。而 2012 年的調查指出,平均次數係 4.3 次。另外,全世界都同香港出現類似情況,根據「英國醫學雜誌」2019 年的報告指出,16-44 歲男女,過去一個月冇做愛的比率達到 29.2 同 29.3%。「日本家族計劃協會」2016 年指出,過去一個月,冇做愛的已婚夫婦達到 47.2%。「台灣男性醫學會」喺 2017 年的調查顯示:亞洲區夫婦每月平均做愛次數只係 6 次,中國夫妻 5 次,台灣夫妻 4 次,香港夫婦 3.6 次,而包尾嘅係日本夫婦只有 3 次!

唔想做愛的原因

唔想做愛的原因

如果平時做愛次數太少,當然會影響到身體的性荷爾蒙分泌,而性荷爾蒙唔夠高嘅時候,性慾就會差,導致惡性循環,男性的勃起的狀態都會受到影響,而女性都可能提唔起幹勁做愛,咁到底會係咩原因令到做愛次數每況「月」下呢?

工作原因

「工作原因」—— 呢個應該係全香港人嘅通病。香港除咗樓價名列前茅之外,平均每日工時數都算得上全球數一數二,仲有數之不盡嘅 OT,再加上因為樓價高只能住得遠啲,咁來回返工嘅時間又長咗,咁多嘢加埋一齊,想舒舒服服休息嘅時間都冇乜,唔好提做愛啦。

屋企壓力

「屋企壓力」—— 例如有小朋友或同其他屋企人一齊住。香港的住宅平均面積細,怕做愛時的聲音傳出外面比屋企人聽到。有小朋友時更要花心力去照顧,令到壓力大增、休息時間少咗,做愛嘅 mood 都冇埋啦。

心理原因

「心理原因」—— 當一對情侶一齊耐咗,新鮮感慢慢消失。對伴侶的身體過於熟悉,冇咗熱烈高漲嘅性趣,甚至冇高潮快感,求其交吓功課,快快了事。又或者心情唔好,都唔想再花時間及體力去完成一次性愛。

增進情趣的方法

增進情趣的方法

同樣的食物就算幾好食,食多咗都會厭,同樣的美景幾咁靚,睇耐咗都會悶,人類係需要新鮮感嘅動物,在「性」致缺缺嘅時候,可以透過以下方法試吓增加新鮮感,重燃伴侶之間嘅熱情之火!

從環境入手

從環境入手 —— 最近都唔可以去旅行,想散心休息做愛的機會都冇埋,咁建議大家去吓酒店的 Staycation,放鬆吓心情、釋放壓力。或者去吓情趣酒店等,有啲情趣酒店會仿照 AV 的場景、地鐵車站、SM房、野外露出等等,體驗到屋企或酒店都比唔到你嘅場景。唔想用太多錢的話,試試轉換吓做愛的地方,例如成日喺房入面做,不妨試試客廳、廚房或廁所等。透過唔同嘅新鮮環境,提升做愛嘅慾望!

從情趣入手

從情趣入手 —— 適當搞吓氣氛、情調,都會增進新鮮感。例如使用 Orgie Sensfeel 費洛蒙香水,費洛蒙是人體產生的一種無味物質,促進相同物種之間吸引力的化學作用。或者係房入面點燃情趣香薰蠟燭,除咗能夠提昇氣氛外,滴出嚟啲蠟,仲可以當按摩油使用,幫對方按摩,按按吓慾火焚身,話唔定即刻撲埋身大戰幾個回合!人類係嗅覺動物,有香氣的幫助,會激發出本能獸性慾念。換上情趣內衣來增加新鮮感,例如透視裝,將重要部份若隱若現、扮下護士、空姐等的角式,做多啲平時唔會做嘅嘢。更可以嘗試吓玩情趣遊戲,例如玩啤牌輸咗就要做某一類鹹濕動作等,自自然然就會慾火焚身!

從用具入手

從用具入手 —— 萬事俱備,只欠用具!做齊以上所有嘢,話就話可能有想做愛嘅心情,但每次做愛都達唔到高潮,就好似例行公事咁,久而久之,又會慢慢變番唔想做愛了。情趣玩具嘅出現就係輔助呢種情況,男的可以對伴侶使用震蛋按摩棒等等,讓女方體驗快速高潮嘅感覺。女仔又可以對伴侶使用飛機杯,等佢地可以體驗插入唔同用具嘅感覺。當然,性玩具永遠取代唔到人類,其實唔洗怕伴侶玩到上咗癮而唔需要您,因為玩具冇感情、冇體溫、冇嘢講,您唔會同玩具去拍拖、食飯、過人世嘛,成人用品只係性生活的輔助,美滿的性愛還是建基於雙方的身心交流和關懷體貼之上。