延時持久噴霧

延時持久噴霧係一種可以令人冇咁快射嘅產品,原理係使用配方嚟減低陰莖敏感度、減慢射精嘅衝動,達至提升持久力的效果,而呢種配方嘅成份係冇副作用,亦唔會麻木。當你想持續地興奮或想同對方同時一齊高潮的話,延時持久噴霧就適合你了。但係見到坊間好多意見反映,持久噴霧係完全冇效?呢個問題係取決於兩樣:第一、自身吸收能力。第二、有冇正確地使用持久噴霧。呢度用簡單的圖片分享,同埋常見問題比大家參考吓。

延時持久噴霧的正確使用方法

延時持久噴霧的正確使用方法

使用延時噴霧前,建議先做過敏測試,將噴霧少量噴上手,如冇過敏反應就可以根據以下流程使用。

使用步驟

使用步驟

1. 首先將陰莖包括包皮徹底清洗,如果上面仲有污垢的話,會影響吸收能力,降低延時持久效果。

公仔分兩種

2. 清洗後須要抹乾陰莖,搖一搖延時持久噴霧,防止成份沉澱。

簡單垃圾分類

3. 反開包皮,噴 1-2 下持久延時噴霧於龜頭的冠狀溝位置,呢個位置係男士最敏感的地方之一。如要噴整個龜頭的話,避免噴到尿道口。

4. 用手指充份按摩噴上的位置,吸收後等待 10-20 分鐘就可以做愛做的事啦。

常見問題

常見問題

問:使用持久延時噴霧有冇副作用同依賴性?

答:我哋售賣嘅延時持久噴霧都係純天然成份、草本,對人體無害,絕對唔會有任何依賴性。

問:會唔會麻痺?

答:會麻痺係因為產品含有苯佐卡因同利多卡因呢類成份,呢兩種成份都係會有副作用,我哋出售嘅延時噴霧係唔會有呢兩種成份。

問:陰莖要軟的時侯噴定係勃起咗先噴?

答:建議勃起時噴,先會達到最佳吸收效果。

常見問題

問:幾耐之前用?

答:一般係做愛前 15-30 分鐘噴上,記得要跟住以上方法使用。

問:可以延長幾耐時間?

答:每個人的體質都唔一樣,吸收能力各異,唔可以一概而論。有人完全冇效(多數係因為使用不當),有人可以延長到 30 分鐘,亦有人延長到 60 分鐘以上。

問:噴完後可唔可以口交?

答:可以口交。

問:噴完後可沖涼嗎?

答:充份吸收後係可以去沖涼。