多嘴多舌大細路

相信唔少人係最近都見到一個頗為具爭議性嘅新聞,就係新加坡有一間餐廳訂明如果家長放任自己小朋友喺餐廳度周圍奔跑、大聲喧嘩吵鬧或者騷擾其他食客進食,咁就會向返佢哋嘅家長收取返 10 新加坡幣,大約即係 50 幾蚊港紙。

口球塞滿慢慢操

當然 post 呢一篇嘢出嚟嘅家長就梗係大大力批鬥間餐廳,話佢點解要歧視小朋友,同埋一啲都唔體諒帶住小朋友嘅家長,仲話以後都唔會幫襯!但係唔好意思啊,我諗除咗你唔幫襯之外,大把樂得清靜嘅人都會好願意去,就算當係探下我哋嘅「人民英雄」都好啊嘛!

不過話時話,他們只是孩子啊!但係冇理由㗎,如果按照人人平等嘅邏輯,我們都只是成人,都好應該大嗌大叫一下嚟發洩自己嘅情感㗎嘛,係咪?而相信唔少喜愛夜蒲嘅人士都可以深深咁體會到呢一種情況,因為你總會喺各式各樣的酒吧同埋 club 裏面見到一大班有一大班嘅 gang gang,雖然唔係來自天水圍但係一樣都好似好驚青咁大嗌大叫,好似方死人唔知佢哋到咗咁;同樣道理,有啲女仔都好鍾意係做愛嘅時候大嗌大叫,方死人唔知佢哋「到咗」咁。

口球口枷

口球口枷

咁係呢個時候,我哋應該點樣去懲罰一下佢哋呢?冇理由扑嘢扑到一半收佢哋錢㗎嘛,陣間以為你 part-time boyfriend 就唔係幾好啦~而最好嘅方法就係幫佢哋戴上一啲器具,等佢哋可以感受到滿滿嘅羞恥咁之餘仲乜嘢都做唔到同埋反抗唔到,甚至連想講嘢都「講不出聲」。咁究竟小編口中嘅器具係啲乜嘢呢,就係我哋特登為各位搜羅返嚟唔同牌子嘅口球同埋口枷,亦都係虐戀系列裏面其中一樣最具代表性嘅 SM 用品!

口枷侍候 玩好玩夠

口枷侍候 玩好玩夠

口球口枷等嘅產品統稱就叫做口塞,話到明塞住個口,就當然係喺進行虐戀行為又或者係做緊愛嘅時候為你嘅女伴甚至係男伴戴上,然後喺佢冇辦法表達自己嘅感受,講唔到嘢,淨係可以發出「嗚嗚嗯嗯」嘅叫聲底下,盡情咁樣蹂躪,肆意玩弄佢嘅身體同埋心靈,令到處於劣勢嘅一方繼續增加佢嘅不安感同埋無助感,令性愛更刺激,更虐心!


口球

口球

我哋嘅口塞主要有四個類別。第一款當然就係普通嘅口球,代表品牌就係德國嘅 Bad Kitty。呢種口球係冇用嚟唞氣嘅孔洞㗎,所以使用者要咬住嗰個口球,更加能夠增加佢嘅投入性同埋主動性!


有孔口球

有孔口球

第二款就係設有呼吸孔洞嘅口球,而代表嘅品牌就係 Fetish Fantasy 喇。Fetish Fantasy 佢嘅兩款口球都設有呼吸孔洞同埋可調節嘅皮帶,而呢一款口球嘅好處就係在於使用者唔需要用口咬住,只需要輕輕咁含着,任由口球填滿佢嘅口腔,更被動,更楚楚可憐~

除咗呢樣之外,由於呢一款產品設有呼吸孔洞,意味着嗰啲窿窿就係唯一可以呼吸嘅地方,咁自然而然,由於擘大咗個口而無法吞咽口水嘅使用者就會因為劇烈嘅性行為又或者係活塞運動,而令到無處可逃嘅口水只可以喺嗰啲窿度流出嚟。配合埋佢嘅情趣用品好夥伴——手銬同腳鐐,就令到你嘅伴侶只能夠無助有無奈咁睇住自己嘅口水慢慢由口球裏面流出嚟,再沿着佢嘅下巴,去到頸部、胸部嘅位置,雖然又痕又凍,但係就乜嘢都做唔到,只能夠蠕動住自己嘅身體,乞求主人嘅原諒⋯⋯

口枷

口枷

第三個款式就係通窿嘅口枷,而同時亦都係 Bad Kitty 嘅其中一款情趣用品。佢嘅原理就係同開口器類似,主要係將伴侶嘅嘴撐大,而至於雙唇之間所形成嘅空間,究竟係應該用肉棒去填滿定係用各樣嘅器具肆意玩弄佢嘅舌頭,就任由你隨便發揮喇~


頭套口枷

頭套口枷

嚟到我哋嘅壓軸 SM 用品,第四個款式亦都係最誇張嘅,就係完整嘅頭套連球形口枷喇!毫無懸念地,作為著名嘅 SM 用品公司,德國嘅 Bad Kitty 亦都係其中一個呢一款SM用品嘅製造商,而呢一款SM用品嘅主要受眾就係專業又或者係充滿經驗嘅 SM 老手。

不過咁噃,使用呢一款產品嘅目的亦都主要唔喺性愛同埋性高潮之上,而係在於凌辱同埋虐待控制嘅感覺。戴上一個頭套就令到你嘅性伴侶好似成為咗你專屬嘅奴隸一樣,毫無尊嚴,只能夠任由你嘅控制,隨着你嘅指示戴上嗰一款羞恥而複雜嘅頭套口枷。而作為主人嘅你就可以睇住你嘅伴侶跪喺你嘅面前,就好似你嘅一隻寵物又或者奴隸一樣聽候你嘅差遣,任由你隨便控制同埋羞辱佢,而兩者亦都可以喺控制同被控制之間獲得自己嘅性高潮!


調教小母狗 塞住有排受

調教小母狗 塞住有排受

口球一直都係一款令人哋最為想入非非同埋充滿遐想嘅 SM 用品。雖然單睇佢呢一款調教用品來講,佢嘅尺度可能唔係好大,但係帶畀人嘅觀感就係異常咁衝擊同埋興奮!希望各位都可以利用呢一款 SM 用品嚟盡情咁樣懲罰你嗰隻多嘴嘅小母狗或者小狗公啦!