向早洩 Say No

要講男仔係喺愛過程入面唔想聽到嘅說話,除咗冇前戲、冇技巧外,最唔想聽到的說話應該係「咁快??」其實,呢個問題最大嘅原因就係龜頭太過敏感,只要有適當的訓練係可以改善嘅。亦有部份原因可能係經驗不足令到自己太早射,呢種情況就只可以「將勤補拙」,等有多啲經驗後就冇乜大問題。

測試自己龜頭敏感度

測試自己龜頭的敏感度

手指測試:喺陰莖不勃起狀態下,將包皮完全反開,用手指輕輕撫摸龜頭。如果感覺到酥酥麻麻,想摸又唔想摸咁,就證明龜頭嘅敏感度比較高。但如果只係輕微痕痕地,忍得到手的話,即係正常嘅敏感度。

龜頭的敏感度

觀察龜頭表面:喺陰莖不勃起狀態下,龜頭表面有好多細小嘅皺褶,代表龜頭的敏感度係正常。相反,如果見唔到有皺褶的話,就反映龜頭可能比較敏感。 當然,以上只係小測試,並唔能夠代表到全部人都係咁樣。

點樣改善敏感度?

改善敏感度

陰莖最敏感的部份就係龜頭、冠狀溝同埋包皮繫帶,而包皮繫帶入面長期比包皮包住,好少受到外界的刺激,敏感度相對比較高,係男性陰莖部位中最敏感嘅地方。

翻開包皮:包皮過長可能會影響到龜頭的敏感度,應該時不時就要將包皮翻開,等龜頭接觸內褲等,就可以慢慢降低龜頭的敏感度。如果包皮太長而影響到做愛的話,就要問問醫生,睇吓是否須要割包皮。

改善敏感度

溫度刺激:嘗試堅持每日用熱水清洗龜頭,翻開包皮後清洗,清洗完後再拎溫熱的毛巾包住龜頭輕輕按壓幾下,逐步增強龜頭對外界溫度的適應性。亦可以嘗試用 熱感冰感潤滑液 塗喺龜頭上,再慢慢用手喺頭上打圈,等龜頭不斷地接受外界比佢嘅刺激。

龜頭自然摩擦

日常習慣:著上比較寬鬆嘅底褲,等龜頭同衣物之間自然摩擦。亦可以選擇唔著底褲,啱啱開始會唔習慣,但係時間一長,龜頭會慢慢適應。另一樣可以做嘅係裸睡,夜晚訓覺時比自己細佬出嚟呼吸吓新鮮空氣,而訓緊覺嘅時侯好多時陰莖會自己勃起,令到龜頭同被、床單等發生摩擦,亦都係鍛鍊龜頭敏感度嘅方法之一。裸睡亦可以令睾丸溫度降低,有效提升精子嘅質量!

打飛機

透過打飛機,都可以降低龜頭敏感度,但打飛機時最緊要唔好粗暴對待龜頭,要用輕微、溫柔嘅力度,用最自然的方式到循序漸進,例如用 飛機杯 等,都係有效令龜碩冇咁敏感,當真正做愛時,就冇咁容易早洩!