只要生活有情趣

成日聽人講話情侶嘅熱戀期完咗之後,開始進入細水長流嘅時間先至係真正愛情嘅開始,大家又有冇諗過細小長流先至係感情破裂嘅開端!?情侶情侶,有「情」先至可以成為「伴侶」,所以即使喺情感上面細水長流,我哋都好應該確保喺生活裏面嘅點點滴滴,因為可能呢點點情趣,呢一啲咁微不足道嘅小確幸,就係拯救呢段呢段感情嘅最大功臣!

白頭到老二百歲

#情趣按摩乳霜

情趣按摩乳霜

無論係女士定係男士喺伴侶放咗工之後,其實都可以為佢鬆一鬆筋骨,舒緩一下佢平時返工嘅疲勞。咁當然會舒緩疲勞可能會變到更加疲勞㗎,我哋網店有着優質嘅情趣按摩乳霜、精油,而大部份嘅佢哋更加係可食用嘅~點解無啦啦要可食用?相信你哋都應該諗到喇掛:嘴同埋脷都係你好好嘅按摩工具嚟㗎,至於按摩邊度啦喎,你話呢?

#情趣按摩蠟燭

情趣按摩蠟燭

小編都知道當大家相處耐咗,生活裏面嘅細節就好容易被忽略,尤其是係喺氣氛方面。就好似情侶們同居咗一段時間之後,我哋就好容易忽略咗以前熱戀期先有嘅感覺——就好似利用溫馨柔和嘅燭光來代替燈光一樣。晴趣屋就提供咗香薰情趣蠟燭畀大家,無論係用嚟增添情慾氣氛,抑或係用來做按摩油都一樣冇問題!

#費洛蒙香水

費洛蒙香水

嚟到最後,當然就係唔少得我哋嘅費洛蒙香水啦!雖然講完又講,但係費洛蒙香水唔一定係要出去吸引其他人,又或者溝仔溝女先用到㗎嘛!當你想要嘅時候,最好嘅方式唔係你主動要求你嘅伴侶交功課,而係用盡一切方法引誘佢,令到佢主動咁向你獻殷勤,想同你「做愛做的事」~費洛蒙香水可以增強你嘅魅力,當然仲有你迷人嘅香氣,喺視覺同埋嗅覺嘅雙重刺激下,有邊個男人係會抵擋得住㗎呢?

白頭到老二百歲,希望大家都可以維持到健康又刺激嘅戀愛關係啦!