口交,即係以口腔、舌頭或牙齒等去刺激對方的性器官,係性行為中最常見的環節,亦有人認為係性愛必做的前戲之一。口交絕對能夠體現雙方的信任同愛,情到濃時,互相親吻性器官,豈不快哉!口交都可以令對方達到性高潮,但如果唔識點樣正確口交,分分鐘就會「病從口入」㗎!我哋今次整理咗幾項口交必須注意嘅事情,同大家分享吓:

口交前後注意事項

注意傷口

飛機杯新手入坑

在進行口交之前,要確認口腔、舌頭同性器官有冇傷口。假設其中一個部位有傷口,暫時唔好口交,好多人以為通過口交唔會得到性病,但呢個諗法係錯的。有研究指出,雖然從口交得到愛滋病的機會係比較小,但仍然有機會感染到其他性病,例如梅毒、淋病等。原因係口腔的細菌其實係比性器官上的細菌來得多,細菌會經過食物而進入口腔,呢個時侯如果口腔粘膜係冇破洞嘅話,細菌就會停留喺粘膜表層,繼而如果細菌發現到傷口後,就會趁機深入傷口,造成感染,所以要確保口交前口腔及性器官上完全冇傷口。

注意衛生

飛機杯新手入坑

上文提到,口腔內嘅細菌比下體更多,所以口交前要先用嗽口水啷口或刷牙,以盡量減低口腔內細菌量(並唔會 100% 清除細菌),再進行口交,會比較安全一點(當然亦唔係 100% 防感染)。好多人都覺得幫對方口交有一層心理障礙,因為性器官乃係小便嘅地方,可能有尿味或者唔乾淨,加上夏天就快嚟,長時間喺戶外,好大機會出汗。咁口交前,先清洗好身體亦係必須要做的。但如果忽然性起,又或者霎時間搵唔到地方清潔私處咁點算?

呢個時候,呢款產品就最啱你了:「Tenga Vio 濕紙巾」!佢係一包「清爽的柑橘和薄荷香味的濕紙巾,在炎炎夏日解決陰莖陰囊氣味的完美方案。 對您的伴侶來說,沒有什麼比冒汗的氣味更令人討厭了,但是這些可沖洗的濕巾使您可以在幾秒鐘內解決此問題,用乾淨、清爽的香氣代替粘性的臭味,體驗愉快的性愛!」此外,唔單止係男用,女用都可以。快啲上「晴趣屋」網站或親臨門市購買,以備不時之需!

除咗下體可能會有異味外,就算清潔咗嘅口腔都可能有口氣殘留。呢個時侯再加上一支「Orgie WoW 口交噴霧」就能解決問題。「由薄荷醇和桉樹精製而成,Wow! Bucal 口交噴霧模擬使用桉樹糖果(例如Halls口香糖)來進行口交的感覺。 用薄荷醇和桉樹糖香口膠的口交方式在世界上許多地方都非常流行,它給接受者帶來了獨特的感覺和愉悅。 哇! 在使伴侶發狂之前,應在口腔中噴幾秒鐘 Bucal 口交噴霧!來一次奇妙的口愛!」

注意異物

Tenga Air Tech 飛機杯

常見的異物,其一係,例如有些朋友會將果醬或食品塗抹喺性器官上,咁樣係好容易令性器官感染。撇除以上講過的異味問題外,可能會有人覺得口交有噁心的感覺,必須用其他甜味來分散口交時的不適感。雖然唔建議用果醬等物品,但可以用口交液去輔助。例如「Orgie 可食用潤滑液」:「感受甜蜜愛愛體驗,使用天然成份提取植物萃取親和皮膚,自然舒爽讓您使用更放心。此款讓您擺脫無味的愛愛體驗,讓口愛更順滑更刺激!仿真女幸私密處分泌強力拉絲,使用上更耐久,刺激!本品為水潤因子,多倍保濕易清洗。與愛人嘗試新的性愛方式,帶來愉悅快感吧!」除咗會有甜味外,仲因為係水溶性,會比果醬等容易清洗,安全可食用,亦可以當作潤滑液,一舉多得。

另一樣常見異物就係陰毛,如果喺一大片森林裡面口交,有好多毛毛幫您R痕,與毛共舞嘅滋味,好快咩 Mood 都冇晒啦。陰毛其實都一樣好重要,可以保護性器官,避免受到異物的入侵、減低做愛時的摩擦及有保暖等作用,所以唔建議大家將陰毛剃清,但適當修剪一下,的確有其必要。

注意清潔

Toys Heart 17歲 Alpha

最後亦都係最重要、最重要嘅一步,就係需要事後清潔。因為口交時可能混合咗大量口水,口水其實有非常多細菌,再加上性器官流出嘅分泌物,如果唔清洗乾淨的話,好大機會受到感染。但亦都唔須要用大量清潔劑去清洗私處,因為女性的陰道本來就可以自行清潔,唔需要特別去清洗。只需要用清水清洗外陰部或陰莖就可以了。