一年一度萬性節

又嚟到一年一度嘅萬聖節喇!相信有唔少男男女女都非常之熱衷於呢一個節日,因為除咗有我哋兩大主題公園嘅「哈囉喂」互相搶客之外,仲係一個可以盡情咁 cosplay 自己鍾意嘅角色又或者萬聖節人物嘅節日,仲要唔使好似動漫節嘅人咁出到街俾人指指點點——因為喺呢一日所有人都可以 cosplay 屬於自己嘅角色!咁冇化妝嗰啲算咩?咪就係扮演緊人哋生命中嘅臨時演員囉~

Cosplay性愛夠特別

「不給我」就搗蛋

「不給我」就搗蛋

而小編我作為臨時演員嘅其中之一,萬聖節嘅樂趣一早對於我來講就好似浮雲一樣可有可無。不過,喺床上面所渡過嘅萬聖節就可能別有一番風味喇!點解?因為啱啱都講過啦,萬聖節就係適逢 cosplay 嘅最佳節日,所以除咗喺出面扮鬼扮馬引人注目之外,就算返到屋企都應該要打扮一番,將你最調皮同淫賤嘅一面毫無保留咁樣呈現喺你嘅伴侶面前,實行嚟番一次成人版「Trick or Treat」!不過今次就唔係不給糖就搗蛋,而係「不給我」就搗蛋㗎喇!至於百厭成點,就要睇吓你嘅伴侶有幾咁童心未泯喇!

Cosplay唔洗尷 今晚揀件衫

Cosplay唔洗尷 今晚揀件衫

喺平時嘅日子無啦啦玩 cosplay,就算係情侶之間都可能會覺得好奇怪或者有少少尷尬,事關唔係個個都係天生嘅演員嚟㗎嘛~可能更加多嘅人係心諗:我想扑個嘢啫,唔建議搞咁多嘢喎!但係嚟到萬聖節就唔同喇!喺萬聖節前後嘅呢一段時間,好多時候都可以喺街度陸陸續續咁見到有啲人會cosplay 住出街,尤其是喺諾士佛台同埋蘭桂坊更加係瞇埋眼執都執到一件由「胸狠」淫蕩嘅性感女巫到優雅又好色嘅鬼新娘應有盡有!女士們,仲唔快啲揀返一套屬於你自己嘅「界仔戰衣」,同三百個對手互片,又或者同一個對手大戰三百回合,展開你嘅「殺戮之旅」!?咩話?你話唔知邊度先可以搵到適合你得嚟又有萬聖節氣氛嘅戰衣?嚟我哋網站啦!小編依家就「幫緊你,幫緊你」!

暮光之城蝙蝠圖案情趣內衣

暮光之城蝙蝠圖案情趣內衣

首先就為大家介紹一下我哋搜羅返嚟嘅新品:Garden GB 658 暮光之城蝙蝠圖案情趣內衣!相信大家對於萬聖節嘅打扮,我諗其中一個最為經典嘅就一定係吸血鬼造型㗎喇!但係你哋又有冇諗過吸血鬼唔一定有尖牙同埋紅黑色披肩嘅呢?因為除咗以上嘅元素之外吸血鬼經典嘅元素就一定係蝙蝠喇!嗱~雖然蝙蝠係最近就帶咗畀大家一啲唔係幾好嘅回憶啦~但係相信都唔會影響到大家喺萬聖節嘅愉悅心情嘅!再加上全新半透視嘅套裝同埋吊帶絲襪,仲有胸口開洞嘅加持,相信任何男人見到呢一隻蝙蝠仔都想忍唔住一啖食咗佢啊!

貓耳女僕情趣套裝

貓耳女僕情趣套裝

「貓娘」同埋「女僕」其實一直都係男人們難以抗拒嘅兩種元素~而咁啱呢一款:Garden GB654 貓耳女僕情趣套裝就正正結合左以上兩種元素。除咗蕾絲邊嘅心心圖案透視胸圍同埋百褶裙之外,佢仲配有領呔、袖環、吊襪帶同埋貓耳。呢一啲小配飾雖然冇乜嘢實際作用,但係加上之後就會令到整體嘅套裝觀感更好,同時亦都令男人們更加血脈噴張!一般嘅女僕套裝都係以黑白色為主調嘅,而呢一款都唔例外。但係就用咗黑白灰交錯嘅格仔圖案,令到成套服飾充滿誘惑感同埋色情嘅氣味之外,仲帶有復古同埋可愛嘅情調添!

萬聖節服裝女巫扮演服

萬聖節服裝女巫扮演服

有陣時誘惑唔一定係要着得少布先做到嘅~能夠突出自己誘人同埋傲人嘅身材得嚟仲可以迎合到角色嘅設定,咁樣先至係一次成功嘅 cosplay 㗎嘛!而呢一套萬聖節服裝女巫扮演服就正正符合到呢一種場景喇。呢套服裝整體以薄荷綠同埋黑色作為主調,充滿着神秘又高貴嘅風格。而除咗女巫必備嘅尖帽同埋魔法棒之外,佢仲配有網眼手套同埋裙擺下面嘅丁字褲,相信加埋一對魚網絲襪就更加別有一番風味喇!女士們,仲唔快啲成為女巫,用你手中嘅魔法棒將男士們嘅肉棒任意變大縮小!?

時尚網紗裙擺婚紗長裙

時尚網紗裙擺婚紗長裙

唔知大家有冇睇過一套動畫電影叫做鬼新娘呢?呢一套卡通逢親萬聖節嘅附近都會開始重播重播再重播,所以小編都對呢一套動畫有着幾深嘅印象~而呢一套時尚網紗裙擺婚紗長裙正正就等女士們可以體驗一次自己作為新娘嘅感受無論係單身抑或未婚,都一樣可以沈浸喺着住魚尾婚紗,披上頭紗同埋戴上一對優雅嘅蕾絲長手套,同你只此一晚嘅老公盡情咁樣翻雲覆雨嘅美夢~而男士們只需要輕輕撥開丁字褲就已經可以長驅直入,狠狠咁教訓下呢一個周圍勾引男人嘅鬼新娘~