尋求理想,人工創造的新型性器具。被培養育成的女朋友擁有覺醒的陰道!

充滿緊窄像魚卵般的肉壁集合體!

通過增加真空產生的緊密接觸,演變成進一步的刺激!

無數的肉牆糾纏在一起,慢慢進入蠕動的通道體驗快感!

用手撥開蠕動的內壁,體驗培養育成的內壁構造!

將您包裹在美麗而有光澤的身體中!

充滿緊窄的魚卵肉壁完全將您擠壓出來!

將內部空氣排出時使用真空感會更強烈!

Toys Heart 人工覺醒 飛機膠

Toys Heart 人工覺醒動漫飛機膠

今次 Toys Heart 推出的人工覺醒少女的陰道,超有誠意之作。先睇包裝,充滿未來現代感的少女,再睇睇包裝上的內壁通道,完全就係密密集集的點點,想一嘢就榨乾您的感覺,套用番佢地紋路的名字:「數の子」,即係魚卵,想像下自己被無數嘅魚卵包圍住會係咩感覺?包裝盒內有日本製造的玩具本體再加一包 12ml 的潤滑液。

開箱

看看她的 spec:

• 可愛日本蘿莉造型

• 尺寸:130 x 90 mm (5.1 x 3.5")

• 內孔長度:115 mm (4.5")

• 包括潤滑劑(12ml)

• 非貫通型日本動漫飛機膠


拎上手後,一貫 Toys Heart 的用料作風,無油無臭,仲帶有少少香味!仲幾重手,全長 13cm,插入長 11.5cm 左右,闊 9cm,重量接近 400克。名符其實的中型名器,流線型的身體,連肚臍及後門都做埋出嚟!

睇番內部,包裝盒上都印有佢地嘅設計資料,呢個咁複雜嘅魚卵紋路,再翻開睇睇,無花無假、無偷工減料。無論向上向下、向左向右咁插,四面都有唔同嘅感覺,等您自己發掘咩感覺啦!

Toys Heart 人工覺醒動漫飛機膠 Toys-Heart 人工覺醒動漫飛機膠