Toys Heart R20 飛機杯各代大比拚

成日有人問,Toys Heart 的 R20 的一代、二代同三代產品,邊一款好?邊款適合我? 相信好多老司機都唔係咁清楚,今天就把它們簡單咁對比一下,各位睇完後就知道自己鐘意邊一款。


Toys Heart R20 飛機杯



R20一代: 開山之作,以高刺激而著稱,通道長達19cm,觸手螺紋一副翻湧的架勢,超長通道賦予左其大空間,可以排出更多的空氣。如果使用排空氣玩法,會享受到非常強烈的緊緻感。吸力強勁,內壁凸起設計亦是最豐富的一款,刺激度非常高,一上場就係典型的榨汁機模樣。


R20二代: 屬於更新之作,入口相對較小,長度亦更短,鐘遂一頂到底的朋友可以入手呢款。刺激度稍弱,但是“撫摸感“十足。雖然唔夠一代的長度,但勝在肉壁夠厚,肉厚令其包裹感非常好,舒適度也相應更高。


R20三代: 屬於延續之作,通道長度介乎於一代同二代之間。相比之下,睇起黎明顯圓潤左。內裡通道最為簡潔,從入口可以深入到末端的大G點,既有一代的排空氣性,又擁有二代的包裹感,可以話係一代同二代的中和體。


柔軟度方面:3代>1代=2代 一代同二代係使用同一種物料,柔軟度唔及第三代。不過一代的少油表現是最好的,幾乎無油,二代可能是因為肉厚,所以稍微有少少油,而三代採用更柔軟的素材,出油算係三款中最多的。建議保養的時候可以塗抹保護粉,可以更好地保護名器。


易清潔度方面:3代>2代>1代 第一代由於19cm的超長通道,不論沖洗定係摳洗都比較麻煩。第二代雖然通道最短,但是包裹性和大顆的肉粒,加大左清洗難度。第三代通道相對較為平滑,清洗起來亦係最容易的。


刺激度方面:1代>3代>2代 第一代由於通道最長,刺激感同吸力是最好的,肉感稍為差。第二代係三款產品中最溫和的一款,吸力較差,但係肉感最好。第三代就係將前兩代的特點進行左融合,包裹感和刺激度兼顧。


三款 Toys Heart R20 飛機杯係定位上的不同,對應的人群亦係唔一樣的,所以冇辦法話邊一款係最好。 如果係追求極限刺激的朋友,建議選擇R20第一代;如果是較為敏感,經唔起蹂躪壓榨,建議選擇肉壁最厚,舒適度較高的R20第二代,而第三代作為結合了前兩代優點的產品,適合大部分想要追求刺激的你。

Toys Heart R20 飛機杯

R20 一代

R20 二代

R20 三代

柔軟度

中等

中等

最高

易洗度

少難

容易

最容易

刺激度

最刺激

低刺激

中刺激

總長度

19cm

13.5cm

16.5cm

通道長度

15.5cm

12cm

14cm

重量

405g

380g

335g

購買連結

點擊查看

點擊查看

點擊查看