大家好,我係「晴趣屋」情趣體驗師 Fanny ,今次同大家分享一件我親自試用過好好玩嘅產品:日本 PxPxP 防水遙控假陽具 - 三合一陰蒂、陰道、後庭震動器!如果唔想睇文字,先看看我的影片介紹吧:

呢款 PPP 防水遙控假陽具,真正做到三點刺激!三合一嘅振動器可接觸到陰蒂、G點和肛門。迷你型設計,細細件,可以穿在衣服下面,即係「密著玩耍」,強烈建議可以帶出街玩,或者通過遙控器將控制權移交給您的伴侶。 最重要係完全防水,可以將浴室變成情趣水療中心!

Dildo Rotor 9

Dildo Rotor 9 顧名思義,即係有9種震動模式,摩打算幾勁,聲音完全唔大,光滑而柔軟嘅矽膠塗層,比到我愉快嘅刺激感。入咗去之後,可以按摩 G 點,而外面嘅手柄同時撩動陰蒂,後面一條柔軟嘅尾巴就可以刺激到肛門,好快就可以體驗多種高潮效果!

PxPxP 防水遙控假陽具

USB 磁吸式充電好方便,佢嘅假陽具部分唔算粗大長嗰種,係細細條嘅,總體尺寸:9.1 x 8.3 x 3.5厘米(3.6 x 3.3 x 1.4英寸),重量只有64克,方便攜帶,尤其係去旅行,必備用品!

防水遙控假陽具

清潔都好容易,用水沖洗就得。這款產品可以放入陰道及肛門,建議大家使用潤滑劑,我比較鐘意加拿大品牌「春画」嘅潤滑液,特別推薦呢幾款水溶性果味比大家,可以食用的,非常適合口交用,前戲嘅時候,互相幫對方潤滑,再用 Dildo Rotor 9 就完全沒有插入嘅難度喇!

PxPxP Dildo Rotor 9 - 3 in 1


晴趣屋推薦:假陽具

晴趣屋推薦:

女用潤滑液

 Shunga 蜜瓜芒果味潤滑液