今日要介紹嘅係 Peach Toys 的 20 HAND 手感動漫飛機杯,佢係 Peach Toys 繼 Pad 20(平板飛機膠) 後又一傑作!內部紋路採用 Pad 20 嘅結構,但呢款玩具回歸手感強烈的飛機杯形狀!Peach Toys 比較出名嘅係床置式名器,床置式即係唔洗用手拎住,就咁放喺床(或平面)上面,然後就好似男上女下咁抽插佢。

Peach Toys 20 Hand 手感動漫飛機杯

Peach Toys 20 Hand 飛機杯

但呢款飛機杯,既然話回歸正常,咁用手拎住會比放喺平面上玩好得多,因為玩具本身唔係平面,好難將佢固定喺平面上,您一郁的話佢就會向前郁,所以拎上手玩係最好嘅。睇番封面同底部,有一個 Pussy Cat 貓耳大波少女比一個心您,誘惑您玩玩佢個 Pussy (笑)!

開箱

看看她的 spec:

• 軟硬材質

• 總長:17cm

• 內孔長度:12cm

• 重量:550克

• 包括潤滑劑

• 非貫通型日本動漫飛機膠

• 日本製造

打開包裝後,就會見到飛機膠本體同埋一包潤滑液。拎上手後,會見到有分咗兩隻色,前半部係肉色,後半部係紅色。冇錯,係近排好興嘅軟硬材質夾埋一齊玩,好處就係您可以一次過感受到柔軟同刺激嘅兩種感覺。另一款軟硬材質的飛機膠「Magic Eyes 甜蜜緊窄美少女」,大家可以參考吓。 睇番個包裝袋會見到好多粉喺上面,原因就係呢種材質比較容易出油,所以要拍上「名器保養粉」做保養用途,減少出油量,而味道方面有少少膠味,但清洗幾次後就會慢慢消失。 玩具本體全長 17cm,插入長 12cm,最大直徑 9cm,厚度 7cm,重量約 550克。使用了高彈力的材質,日本製造。

打開內部紋路睇睇,一開始就會見到8條長的錯綜複雜紋路,再深入啲就會見到紅色嘅部份,呢個部份就係硬身嘅材質,而粉色到紅色中間有個大圓點,喺下面反開咗嘅圖就會睇到。圓點後面就開始係 V 形紋路,深入到最後就有好多圓點做結尾。上圖睇到好似係有陰道口同肛門口兩個洞,莫非呢件玩具係雙洞式?非也,肛門位只係裝飾作用,只夠插到手指的第一節,而官方都話呢個窿唔可以插嘅。

紋路分咗四部份,第一部份係入口處錯綜複雜嘅紋路令您非常著迷。第二部份係中間 V 形紋路令您感受到非常刺激嘅感覺。第三部份係逆向紋路,當您抽出時,輕輕摩擦您的龜頭。第四部份係最深處等待您的大圓凸點。而官方建議將內部的空氣排出後,感受那種強烈的真空。

由於分咗兩種材質,可以有兩種玩法。插入去紅色部份後,感覺到想射嘅時候又可以退後返去肉色部份,刺激感消退後又可以插番入紅色部份。或者一直喺紅色或肉色部份不斷循環,一次過體驗柔軟加上刺激嘅快感。但缺點係,呢款玩具容易出油,所以清洗完後記得要抹乾及拍上「名器保養粉」。

Peach Toys 20 Hand 手感動漫飛機杯 Peach Toys 20 Hand 手感動漫飛機杯