Hello 大家好啊,今日會同大家介紹由日本 PPP 公司推出嘅新玩具,就係呢個 Finger Vibe 9 嘅震動器!佢有黑色同粉紅色,今日就會拆個粉紅色嘅俾大家睇吓!咁佢呢一個震動器係用 USB 充電,佢最大賣點係完全防水,無摺痕嘅,同埋佢呢個設計好特別:係最新嘅玩具嚟 !見到呢佢好似魔鬼手指形,就係套隻手指入去啦!

跟住手指公呢就放下面呢個位,我哋見到佢都係矽膠材質好柔軟同埋有彈性!呢度係充電個位啦,咁呢度就係開關制啊。咁佢會有九個震動模式嘅,咁長扲呢就可以開到㗎啦。其實佢呢個震動器有兩個摩打,一個就係喺手指頭呢度,佢下面都有個摩打,所以嗰個震動都幾強嘅。其實主要嘅用法就係套喺食指,就可能按摩我哋女性嘅陰部啊,或者按出邊啊,又或者係放入去,夾住都好好用!

同埋比起其他玩具嚟講,震蛋或者按摩棒,呢個就係套住隻手指,就唔使成日揸住個玩具咁攰,可以咁樣郁嘅!

大家如果都對呢個邪惡嘅震動手指有興趣嘅話呢,歡迎嚟返我哋觀塘或者尖沙咀嘅門市選購,或者去我哋晴趣屋嘅網店買啦!


PPP Finger Vibe 9 手指穿戴式情趣震動器 PPP Finger Vibe 9 手指穿戴式情趣震動器