大家睇AV相信見過唔少泡泡浴嘅場景,泡泡浴貴為日本風俗業第一號,歷史悠久,最初係模仿土耳其浴,後來土耳其政府反對日本用佢地國家名從事色情產業,於是經過全民票選,決定用 ソープランド (Soapland)呢個咁有迪士尼樂園 feel 嘅名字。最早嘅泡泡浴,顧名思義,都係用泡泡番梘。隨著時代進步,逐步添加了精油、香薰等按摩元素。大約十幾二十年前,據說日本川崎市一家泡泡樂園使用了一種植物提煉嘅按摩油,無色無味、滑捋捋而且容易清洗,好適合情趣按摩,由於佢好滑,就用日文 nuru (滑的意思)命名,而呢種按摩就越來越受歡迎。


Nuru 雖然係日本發明,在日本只能算係 Soapland 樂園嘅其中一款機動遊戲,反而在美國、荷蘭、越南、泰國等地,有唔少專門用 Nuru 按摩作為招牌菜嘅按摩院。呢種玩法都有傳入香港,本地叫做 水療 Spa ,今次為大家介紹一下 Nuru 按摩嘅玩法,有興趣嘅朋友,可自行瀏覽本地權威網站搜索有關服務,地點多數在尖沙咀,但要做些功課,畢竟供應商質素可能參差不齊。


Nuru AV 日本按摩

Nuru 香港按摩


Nuru 按摩嘅好處


據本地一家服務商介紹:「Nuru 顧名思義是以 Nuru Gel 提供滑溜溜的服務,絕對要有硬件的配合,才有滑溜溜的效果,更在你身體各部位不停的游走著、滑動著、撫摩著。Nuru Gel 是由海藻中提煉出來,吞下肚子裡亦沒關係,在日本A片中,經常會看到這個東西。」

咁即係 Nuru 本身沒有特別功效,和一般按摩無異,重點在硬件嘅配合。

雖然係咁,小編覺得 Nuru 油比傳統嘅按摩油好,滑得嚟好快乾,沖完身唔會覺得黏立立。


Nuru 玩法


Nuru 嘅國際標準玩法分為兩部分:


Part 1


一般服務商備有獨立房間,獨立洗浴設備,客人先自行沖涼(部分 Spa 或有技師侍浴服務),洗白白之後,技師會幫客人按摩,呢部分係傳統按摩,幫助放鬆身心,同技師傾吓計溝通一下,認識咗之後,就係朋友了。(呢一點在日本就非常重要,關乎泡泡浴之合法性,原來法律規定,嫖妓是違法的,但如果果位女生係你認識嘅人,咁比錢佢做愛,就唔係叫雞!日本法律嘅可愛精神就在於此!所以日本產生了各種唔同嘅玩法,幫助大家交流認識,之後再make love!)


Nuru 按摩

Nuru 按摩


Part 2


放鬆咗之後,技師會準備好 Nuru 油,一般會加點熱水提高溫度,咁推油嘅時候感覺暖暖地,非常舒服!


技師用全身所有部位(主要係胸部)去幫客人全身按摩,透過相互摩擦,兩人身體零距離接觸,男方當然有性興奮感覺,接下來就可以進行各種深入嘅情趣探索活動。至於係乜嘢活動,咁就要睇你選擇乜嘢服務計劃了,Nuru 供應商一般都有幾種套餐,任君選擇。


Nuru 按摩

Nuru 按摩


不過 Nuru 嘅消費唔算便宜,屬於比較高級嘅情趣服務,基本飛行模式套餐大約一千蚊。如果要其他增值,可能要比多幾百先至做到。


咁貴的話,Nuru 有乜嘢賣點呢?一般從事 Nuru 嘅技師都比較年輕靚女,就好似以前去夜總會,小姐有木魚金魚嘅分別,雖然係咁,一千蚊打個飛機,值唔值得真係見仁見智。


所以小編建議大家自製 Nuru ,選購一個大型嘅半身公仔飛機膠,搽多D潤滑液,或者專用嘅 Nuru 啫喱係上面,然後用自己身體在公仔對波上面摩擦,感覺仲好過 Nuru ,仲可以隨便中出,後門都搞埋,只係去兩三次 Nuru 嘅價錢,個公仔仲可以晚晚陪你瞓覺添!


晴趣屋推薦產品:

Real-Body 日本製 雙層構造 持田まゆ

晴趣屋推薦產品:

Energizer Nuru 身體按摩啫喱