今次「MAGIC EYES」推出的甜蜜緊窄美少女,比較特別的係三層構造,而呢三層構造同之前的分別在於同一個表面使用咗軟層同硬層,玩具的前三分一係屬於軟身,後半三分二係屬於硬身。

Magic Eyes 甜蜜緊窄美少女飛機膠

Magic Eyes 甜蜜緊窄美少女動漫飛機膠

外型方面和裡面的紋路同純潔注意系列差不多。玩具附有一包潤滑液,及一個防止損壞外型的收納盒(即係包裝裡面的透明膠盒,建議唔好掉膠盒,因為呢件玩具出油量屬於中等,放係盒入面會比較好),同前作一樣都係日本製造。材質使用通過日本厚生勞動省:食品衛生法基準 370 號準則的 Magic Eyes Skin。

開箱

看看她的 spec:

• 三重結構,外柔內緊

• 產品尺寸:85 x 70 x 150毫米

• 內部長度:135毫米

• 重量:450克

• 包括潤滑劑

• 非貫通型日本動漫飛機膠


打開後,明顯感覺到佢嘅出油量,及帶有少量的矽膠味。拎上手後幾墜手,右邊印有 MAGIC EYES 嘅 LOGO。去番前面,見到洞口係非常小的(入口只有 10mm ),呢個設計有優點及缺點,優點係視覺上的享受,好似一個未經開發的處女陰道等您深入探索;而缺點就係非常容易裂開,基本上只要稍微用力打開或插入第一次後,陰道口就已經會裂開,可以睇下圖比較:

左邊係啱啱新開出嚟,而右邊就係經我地「晴趣屋」同事打開想翻開內部比大家睇睇入面嘅紋路係點,但好可惜,因為呢件玩具比過去測試嘅玩具唔同,佢嘅構造太過複雜,而且物料材質比較硬身,我地嘗試後覺得再強行翻開的話就會不似膠型,所以最後只有剪開比大家睇裡面嘅紋路。請注意,插入第一次後,或清洗過後,都有機會變成右邊嘅裂開情況,但唔需要太擔心,絕對唔會影響之後使用,只係外觀上冇咁靚。

然後,大家應該都留意到玩具係分咗上下兩個唔同顏色嘅部份,而我地「晴趣屋」的同事用同樣的力度分別按壓呢兩個部份,可以清楚睇到邊個部份硬及軟:

呢款飛機杯全長 15cm,闊 8.5cm,插入長 13.5cm,重量 450克。

裡面的紋路分為三部份,分別係素肌層、粘膜層同埋腟肉層,中間設​​有純潔膜。插入後,明顯感受到入口處至中間的柔軟素肌層,衝破障礙後,就會感受到腟肉層的硬度。呢款「Magic Eyes」甜蜜緊窄美少女,適合一次過想玩柔軟及刺激嘅人士,插到深處覺得刺激想射後,又可以退到前面比較柔軟嘅素肌層,享受肉感嘅包圍,舒緩咗想射的感覺後,又可以再深入咁插翻入腟肉層。再次提提醒大家,因為入口只有 10mm,係非常容易裂開,如果唔介意會有呢個問題,呢款玩具係非常好嘅選擇!

請留意,因為「MAGIC EYES」推出的甜蜜緊窄美少女會出油的關係,建議清洗完後,喺上面拍上玩具專用的「MAGIC EYES」名器保養粉 ,然後就放喺收納袋或附送的盒裡面,下次拎出嚟玩,又係新嘅一樣。唔知點清洗?請參考「晴趣屋」博客另一篇「情趣玩具清潔及保養」。

Magic Eyes 甜蜜緊窄美少女 Magic Eyes 甜蜜緊窄美少女