6個精子冷知識

好多人對於精子同精液有好多迷思,就好似食菠蘿會令精液變甜、飲可樂會殺精、用精液敷面可以美顏等等,好似好神奇咁,就等我哋嚟講解關於精液嘅都市傳說啦。講之前,我哋先了解下精子同精液嘅分別:精子係細胞,功能係搵到與之融合嘅雌性卵子,以進行繁殖。 在這個過程中,精子通過陰莖排出進入陰道,這種排出被稱為射精。當這種情況發生時,精子會進入男性性器官產生的液體中,而這種精子和液體的混合物就係精液。

1. 用精液敷面可以護膚?

用精液敷面可以護膚?

精液係由精子同精漿組成,其中精子大約只佔 10%,而精漿的成份大部份係水,其中雖然包含糖分同前列腺產生的蛋白質等,但呢類成份主要係提供精子養份,確保可以順利抵達女性子宮內完成受精。而且每次射精只有 2-6ml,想要達到護膚美容的效果,不如食營養品仲好啦。

2. 成日食菠蘿會令精液變甜?

成日食菠蘿會令精液變甜?

精液會帶少少苦味同腥味,平時攝取的食物同飲料當中,都會影響到體液的味道,尢其含糖或者酸性的食物,可以影響到精液原來的 PH 值,但係想改變精液的味道係需要一段長時間,如果短時間內大量食菠蘿,都唔會即刻令精液變甜。

3. 精液有用完的一日?

精液有用完的一日?

精子的質量會隨住年紀而下降,但唔會因為呢個原因而停止製造精子。相反,女性的卵子數量有限,當排完所有卵子後就會進入更年期。

4. 精子只可以生存1個鐘?

精子只可以生存1個鐘?

精子進入陰道後,大約可以生存兩至三日。但如果精子係排出體外的話,生存時間只係得番 20 分鐘左右。

5. 飲可樂會殺精?

飲可樂會殺精?

可樂真係可以殺到精,但只限於將精子放入碳酸飲品內。飲用嘅可樂需要經過腸胃消化系統,唔會經過睪丸入面,所以飲可樂係殺唔到精嘅。

6. 口爆會蛀牙?

口爆會蛀牙?

精液入面有糖份,但唔足以令牙齒蛀牙。比較要擔心係口腔入面嘅細菌,有機會從口交中,將細菌帶入對方的性器官從而受細菌感染,所以口交前盡量先漱口同埋用清潔口腔嘅產品。

葡萄牙品牌 Orgie 有推出薄荷及草莓口味的口交噴霧,可以令口氣清新同具有消炎抗菌作用,俾你一個健康嘅性愛生活!