0.01MM安全套你所不知道的事情


現時市面上的0.01mm安全套,以目前黎講係全世界最薄的安全套。0.01mm係咩概念?比人類的頭髮更薄。0.01mm安全套暫時有2個品牌生產,相模 Sagami 安全套和岡本OKAMOTO。相信大家都會認識呢兩個品牌,但由於日本品牌方面唔出口0.01mm安全套到其他國家。所以,基本上香港的大型零售商係唔會有得賣的。大家要買的話就可以嚟晴趣屋啦!!

 

PS.最近香港已有大型連鎖店售賣(2018年10月1更新)

0.01MM安全套

4款的0.01MM安全套


首先,先講相模SAGAMI 0.01mm安全套,白色盒的包裝,打開後就會見到有5個安全套,1本說明書,1張問卷。套上的包裝印有SAGAMI ORIGINAL 0.01的字樣,牛油盒的包裝設計,同傳統安全套的包裝設計黎講,呢種設計係唔會傷害到安全套。因為傳統包裝設計的安全套,係撕開個套的包裝時,有機會唔覺意撕裂個套,所以SAGAMI呢個牛油盒設計係值得一讚。打開左包裝後,拎上手就已經感覺到有好多潤滑液係套上面。頂上有儲精位,記得帶上後一定要按實呢個位,咁係射果刻就唔會因壓力太大而射穿左個套。除左牛油盒包裝要讚外,另一樣野值得讚的係,打開包裝盒後,只要拎住儲精位,直接放係龜頭上方,就可以直接套晒莖位,唔洗分正反向,一拎起就戴得,超級方便。而SAGAMI 0.01mm安全套的直徑係36mm,長度大約17CM左右,完全符合亞洲人的尺寸。

日本SAGAMI 0.01MM安全套

 

開盒後就會見到有5個安全套

 

5個安全套,1本說明書,1張問卷

 

牛油盒的設計包裝

 

打開後係非常潤滑

 

直徑係36MM左右

 

 

 而岡本OKAMOTO 0.01mm安全套。總共有3款的0.01mm,標準,大碼同埋最近的新成員——0.01mm水潤安全套。比起另外2款0.01mm安全套,套身上係加左更多的潤滑液,咁就唔會因過份乾而引起的穿套問題。好多人都話岡本OKAMOTO的標準型安全套的尺寸比較小,所以岡本就推出左大碼去應付市場。


岡本0.01MM 3兄弟包裝

 

打開0.01mm標準版,盒內只有3個黑色包裝的0.01mm安全套,同埋有一本說明書。但其實只係3個裝,就用咁大個盒,重量都好輕。好多客人拎上手後都會問係唔係空盒黎。同SAGAMI 0.01mm安全套一樣,頂部都係有儲精位。拎上手後,明顯感覺到冇SAGAMI的滑。厚薄度上黎講,岡本係比SAGAMI係薄,日本版岡本的宣導係由頂部到底部,都係均一0.01mm。而直徑方面都係36mm。岡本0.01mm套的包裝後,都有印上男性側,只要根據佢的指示,撕開套後將男性側果面對住龜頭,就可直接套入。 


 

打開後就係3個裝

 

都係36MM直徑左右

 


大碼0.01MM安全套,話明係大碼,點都會比標準版果隻大啦。但係實測,直徑同標準版都係差不多,都係36-38MM左右,但係戴左上去後先知道,愈底部就會愈。所以如果粗丁丁的話就要用大碼。


大碼0.01MM安全套

 

左邊係標準版 右邊係大碼

 

大碼的底部係比標準版寬

 

0.01mm水潤安全套,明顯感受到頂部的潤滑液係非常多,而尺寸都係一樣36mm。好多人都會問,安全套咁薄會唔會好容易穿?其實,所有安全套都會經過好多測試,質量係冇問題的話先會流上市面售賣。但係好多人的錯覺就係,薄的安全套係好容易穿。套穿唔穿其實係唔關安全套的厚薄問題,而係關於潤滑程度的問題。試想想,鐵柱係冇任何的潤滑下,慢慢就會經磨擦而變成針。但係如果有潤滑的情況下,點樣磨都會因減少左磨擦力,而冇咁易變成針。同樣道理,如果在做愛的過程,沒有足夠的潤滑,就算用上最厚的套套都會穿的。所以非常建議係做愛的過程中,適當地使用潤滑液或使用水潤度較高的安全套去輔助做愛。

 

 

 

水潤版的0.01係好多潤滑液